Gå til innhold

Overklokking av PIII 700

TempO

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en P3-700MHz,BE6-II 1.2 hovedkort (rammen er original 133mhz)(fsb clock 100) og føler nå at det er på tide med en liten overklokking. Har hørt om folk som har fått denne stabilt i 933Mhz, men hva i all verden gjør jeg får å klare det??multiplikern er jo låst. så da må jeg vel clocke fsb'n. men da clocker jeg jo automastisk PCI og AGP fsb oxo. og disse skal jo ligge nærmest 33 og 66mhz sies det :smile:

Så da lurer jeg på om det er noen intelligente mennesker som har noe klokt å fortelle meg.hihi.

er dxet noen andre måter å gjøre ting på tar jeg gjerne imot tips fra det oxo :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-11-25 13:18, tempoking skrev:

Hei.

Jeg har en P3-700MHz,BE6-II 1.2 hovedkort (rammen er original 133mhz)(fsb clock 100) og føler nå at det er på tide med en liten overklokking. Har hørt om folk som har fått denne stabilt i 933Mhz, men hva i all verden gjør jeg får å klare det??multiplikern er jo låst. så da må jeg vel clocke fsb'n. men da clocker jeg jo automastisk PCI og AGP fsb oxo. og disse skal jo ligge nærmest 33 og 66mhz sies det :smile:

Så da lurer jeg på om det er noen intelligente mennesker som har noe klokt å fortelle meg.hihi.

er dxet noen andre måter å gjøre ting på tar jeg gjerne imot tips fra det oxo :smile:

Du klokker FSB til 133 setter Vcore til 1,8. Velger AGP til 1/2 og PCI bus til 1/4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...