Kurt P Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Heisann. Jeg vet at The Rock er med i The Scorpion King, The Rundown, Walking tall og Be cool. Men hvilke fler er det han spiller en større rolle i ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dwayne "The Rock" Johnson Verre er det ikke Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Welcome To The Jungle Den heter også The Rundown som jeg nevnte. Må si det er den beste av The Rock.. Er han med i The Mummy Returns? (og forgjengeren The Mummy ??) Endret 20. juni 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Welcome To The Jungle Den heter også The Rundown som jeg nevnte. Må si det er den beste av The Rock.. Johnny Knoxville er jo genial der Er han med i The Mummy Returns? (og forgjengeren The Mummy ??) Han er med i et "flashback" som skorpion kongen, som han forøvrig spiller hovedrollen i Endret 20. juni 2005 av co2 Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) The Rock er populær nu Han var min helt for ti år siden og er det nu Han er med i mummy 2 ja Endret 20. juni 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 The Rock er populær nu Han var min helt for ti år siden og er det nu Han er med i mummy 2 ja Spiller han en av hovedrollene der? Johnny Knoxville er jo genial der Tror du blander Rundown (welcome to the jungle) med Walking Tall jeg. For Johnny Knoxville er ikke med i The Rundown.. Men han er med i Walking Tall. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 The Rock skal vel ha en rolle i filmen "Doom"...? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Han er ikke like BØS i Be Cool som han var i tidligere filmer da.. Han drev kanskje med bol før? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 The Rock er populær nu Han var min helt for ti år siden og er det nu Han er med i mummy 2 ja Spiller han en av hovedrollene der? Johnny Knoxville er jo genial der Tror du blander Rundown (welcome to the jungle) med Walking Tall jeg. For Johnny Knoxville er ikke med i The Rundown.. Men han er med i Walking Tall. Ja merket det nå -Mummy 2, han er med i et lite klipp der det fortelles om skorpionkongen. Han er da også med i filmen "skorpionkongen" som hovedrolleinnhaver Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Wrestler "the rock" fortsatt? Han er tøff (spesielt i Welcome to the Jungle) Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Ja det vet jeg jo. Nevnte det i første post.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Han er ikke like BØS i Be Cool som han var i tidligere filmer da.. Han drev kanskje med bol før? The Rock var 15 kg tyngre før, så det gjorde han sikkert... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Han er ikke like BØS i Be Cool som han var i tidligere filmer da.. Han drev kanskje med bol før? The Rock var 15 kg tyngre før, så det gjorde han sikkert... Me wants the Real Rock back... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Flyttes fra annet til Film/TV Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 DOOM III Be Cool (spiller ikke hovedrollen) Walking Tall The Rundown The Scoripon King The Mummy Returns Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er det ikke en film som heter "The Rock"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå