ka1ser Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kjenner lysten på Nintendo DS øker, og så lurer jeg på om jeg skal gå til anskaffelese av en slik. Ettersom jeg forstår ligger den på 13-1400 kroner på Elkjøp, Expert osv. Jeg finner den ikke på de vanlige norske nettbutikkene, men playasia selger NIntendo DS, til en svært god pris, nemlig, 169$ eller 1100 kroner. Er dette noe å benytte seg av? Evnt. ander netshoper? (I tillegg har de spill på denne siden til en billig penge) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 du må huske frakt og moms på 25% Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Ja da var det vel bare å glemme det egentlig.. Med 25% ekstra så blir det ikke billigere.. Noen andre butikker som selger DS, slik at det blir billigere? Onkeln min jobber på NATO base i Belgia, selges NintendoDS billigere der nede? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kjøpte min for 1190 i en lekebutikk i Skien Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 1395 på elkjøp tror jeg, og jeg mener det er med Metroid Prime demoen. BRW; Jeg bor i Bodø Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det her var jo veldig billig: http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site...0001&v3=&brand= Med frakt totalt: 1,197.77. Kommer moms i tillegg på disse varene kanksje? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Priser Alle priser på www.eurotoys.dk er inklusiv moms. Varer som bestilles fra og leveres til USA, Norge, Grønland og Færøyene er uten moms. (Momsen trekkes fra når du går til kassen eller hvis du logger deg inn under menypunktet "Din profil".) Alle de tilbudte varene er å oppfatte som oppfordringer til tilbud. Eurotoys er først bundet av avtalen når den originale fakturaen er mottatt eller når produktet er levert. Kan være nøye å lese litt. De trekker fra den danske momsen også må du legge til den norske momsen når den kommer til landet. Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) OK! Gutter.... Skal dere bestille i Utlandet... USA eller andre.... Sender dere mail og spør dem om å sende pakken som gave, forandre prisen eller noe lignende... butikkene gjør dette for dere om dere spør... Bare de får pengene sine så er de bare glad til... ikke minst så får de et salg... Har gjort dette flere ganger. Handlet mest i USA. Husk: send en mail, og fortell at dere er fra Norge, Moms og toll reglene... så pleier de og ordne dette... Ikke alle butikker gjør det, så spør... Endret 21. juni 2005 av Tigergutt Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Ok, og sender de den som gave, så slipper jeg moms? Og hva er den danske moms'en på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå