erlber Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er det mulig å legge ved et bilde når jeg skal sende epost fra min K750i? Hvis ikke, er det mulig å innstallere et nytt epostprogram, slik at det går an? Lenke til kommentar
robot Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det går nok ikke å legge ved et vedlegg i en e-post som sendes fra k750. og ikke vet jeg om det finnes noe e-postprogram for telefonen som kan dette heller. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 erlber: Det ville forundre meg mye om man ikke kan legge ved bilder i e-post. Man kan i alle fall det på K500i og K700i. Sjekket K750i-manualen, men det sto ikke noe om det. Men jeg nektet å tro at man ikke kan sende vedlegg, så jeg gikk inn på SE's hjemmeside, og fant følgende: "Arbeid og lek med bildene K750i er utstyrt med brukervennlig behandlingsprogramvare for PC. Du kan opprette fotoalbum, legge til effekter, sende e-post med imponerende bilder hvor som helst i verden " Det man kan gjøre, er å se på en K750i, og se på hvilke valg man har for lagrede bilder og toner. Velg et bilde, og finn 'send' i menyen. Der vil det fremgå på hvilken måte man kan sende bildene, f.eks IR, BT, e-post osv. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Du kan sende bilder som vedlegg. Skriv ferdig epost og klikk på høre menyknapp istedenfor "send". Der finner du et menyelement som gjør det du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå