Gå til innhold

Ny musematte og mus?

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? trenger man virkelig 1600DPI da?

Tror du det er forskjellen? Mx518 har kulere design, lettere vekt, bedre drivere, on-the-fly-sense som styres via hardware-switch på musa, bare for å nevne noe. Men det er ikke bare det det går på. Det er også det at Mx510 har vært på markedet en god stund nå, og det virker som om de prøver å bli kvitt det siste lageret med Mx510 via denne bundelen. Hos komplett koster Mx510 og Mx518 det samme, så gjett hva folk kjøper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. selv sitter jeg med en Microsoft Intelli 4.0. denne er veldig fin, sitter godt i hånden. jeg tror den er grei å spille med, men jeg kan ikke si det helt sikkert da jeg ikke spiller noen ting. som musmatte bruker jeg en gammel musmatte som er hvit. den hører til et databord. som jeg har på rommet, men i skuffen har jeg en IceMat. (er det no der den skal ligge? :roll: )

Lenke til kommentar

Skal vi se ut av tester kommer Qpad og Steelpad S&S best ut., både PGA Comfort, glid og presisjon.

Skal du ha Glassmatte kjøper du Corepad, det er den desidert beste matten innen den sjangeren.

Mus går veldig mye på formen. Selv klarte jeg aldri å like formen på MX5** serien, derfor har jeg slått meg ned med Razer Diamondback som jeg synest er den desidert beste musen ergonomisk sett.

Lenke til kommentar

Yes, særlig også når XRAY-mattene har ankommet Norge. Bedre og nyere versjoner av fUnc. Thunder8 mattene er som fUnc, dual side og alt, men som sagt nyere og bedre. Thunder9 er litt mer interessante. De fåes ikke med dual side, du må velge mellom grov og fin side. Men, de er veldig store, og så store plastmatter er sjeldent.

Lenke til kommentar
Mus går veldig mye på formen. Selv klarte jeg aldri å like formen på MX5** serien, derfor har jeg slått meg ned med Razer Diamondback som jeg synest er den desidert beste musen ergonomisk sett.

Med meg var det motsatt, gikk fra MX500 til Razer DB, men fikset aldri formen på Razern (eller vippeknappene og drivene): så da ble det tilslutt en MX518 på meg :thumbup:

Beste tipset er å prøve musene hos venner / i butikk så du får en viss mening om hva som passer din hånd best.

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

Sitter selv med en Q-Pad mid sense, og kunne ikke vert mer fornøyd :)

Jeg sitter også med en MX518.... men vet ennå ikke om den er verdig til å ta over for min kjære DiamondBack... men det blir nok til at den gjør det, siden det er er kjekt å kunne velge DPI selv

Lenke til kommentar
Vil ikke anbefale razer, har ikke prøvd den, men razer har konstant 1600dpi tror jeg, og i rollespill og strategi spill er 1600dpi utrolig dårlig, derfor bruker jeg 800dpi der. 1600dpi blir ofte for sensitivt selv om man har laveste sensitivitet. Dette gjelder spesielt wow, om du spiller det.

Har mx518+qpad, vil anbefale det på det sterkeste, men husk å kjøpe glidz. :thumbup:

Du kan velge mellom 1600 og 400 dpi i driverene på Razer Diamondback.

Lenke til kommentar
-martin- Hva koster denne pakken? hvilken mus er med i den?

Koster 495,-

Her er alt i pakken:

Qpad Pro Gaming Kit med Logitech MX510, Blå LowSense matte, Wristband, Glidz

Altså, det er en Logitech mx510 i pakken.

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar
Kan anbefale

Qpad low sens

Det er saftig pris på denne musmatten. Altså søren også det er jo kun en musmatte selv om den sikkert er veldig bra.

Forresten hva er standard størrelse på en musmatte. La oss si som en enkel blå enkel musmatte?

Har ikke målebånd tilgjengelig så jeg får ikke målt hvor stor musmaten min er :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...