Lucivere Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Jeg har en Maxtor Diamondmax 9, ata133 som jeg forsøker å plugge i. Den blir funnet som primary slave i bios, og den vanlige disken finnes som primary master. Men når jeg logger på Windows Server 2003 så kommer kun den vanlige C opp, ikke noe ekstra disk. Noen med glupe tips til hva dette kommer av? Diskene er begge NTFS. Jeg har som dere kanskje skjønner *bittelitt* peil, men blir usikker av å ikke ha drevet med hardware på noen år nå.. Tusen takk på forhånd for hjelp! [LØST] Den måtte bare navnes manuelt;) Og den var full av data, så en format ville vært katastrofal;) [LØST] Endret 20. juni 2005 av camilaen Lenke til kommentar
Chaser Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 hadde dette problemet oxo når, men brukte bare PowerMax som du finner på Maxtor sine sider oxo tokk æ "low format (full)" eller noe såndt og d virka. Merk at d sletter alt på hd'n Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Prøv å sett den på secondary master da se om den finnern da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå