Joachim_F Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ritual Entertainment har i løpet av de siste dagene gitt oss en rekke hint som alle tyder på én ting, nemlig at etterfølgeren til Sin snart vil kunngjøres. Les mer Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dette er jo flott. Hadde mye morro med Sin i sin tid (). Blir spennende å se hva utviklerne presterer med oppfølgeren. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 sin var gøy det, synd at jeg ikke får det til å virke på nyere maskiner Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Uu! Gode nyheter! PCGW skrev for omtrent et år siden at det gikk rykter om at et nytt Sin spill var under planlegging (altså ikke utvikling enda). Men nå er det tydelig vis offisielt kungjort (eller?). Husker Sin så godt. Mitt favoritt spill før i tiden. Husker så godt at du var han Blade-fyren som jobbet sammen med en nerd som liksom kunne alt om datateknologi. Husker også så godt at spillet startet med et nok så uskyldig ran (var det ikke et ran?), men det fortsettet etter hvert opp med at du ble mutert av det forferdelige U4-stoffet og ble en sånn svær stygging som løp rundt og rev folk i stykker. Helt til slutt stakk selvfølgelig Elexis av. Ble sint da, kan dere tro! Får håpe at jeg får nytelsen av å drepe henne i oppfølgeren, da. EDIT: Ojoj! Fant noen screenshots! Ah, husker denne snikskytterrifla. Måten den "kom opp" på var så jævlig digg. Husker dette jungel-oppdraget. Dette var forresten litt før du ble mutert. Oj. Undervannsoppdragene hadde jeg visst glemt. Haha. Her er nerden! (som heter JC) Huff. Husker disse styggingene. Endret 20. juni 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har aldri prøvd Sin sjølv, men oppfølgaren kan bli spennande. For nokre hint Ritual kom med. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Ah, nice, meget nice. Husker SIN da jeg fikk det, var meget bra i mine øyne. Tror jeg må grave meg ned i arkivet og se om jeg finner det igjen. Gleder meg til en eventuel etterfølger til spillet, og som noen nevnte, jeg håper jeg får knerta kjerringa denne gangen Edit: Moren til Blade jobbet på LegionTEK Corporations. Siden linker til LegionPharma. Endret 20. juni 2005 av Bear^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg