xanonymx Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg bruker nå Windows Blinds, Webshots og Desktop Sidebar til utseende på Pc-en. Vet dere om andre programmer gode programmer til å pynte opp skjermen med. Takker for alle tips Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 TuneUp Utilities er et flott program, der er det en egen "avdeling" for utseende. Trial kan lastes ned her: http://www.tune-up.com/download/tws/ Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ta en titt i denne tråden. Der finner du de fleste programmer man kan modifisere utseende til XP med. Lenke til kommentar
lamer Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg bruker LongHorn Inspirat - det er helt konge!!! http://www.deviantart.com/deviation/7631106/ Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Ta en titt i denne tråden. Der finner du de fleste programmer man kan modifisere utseende til XP med. Jeg var inne der å så, så jeg lastet ned Samurize fordi det så ut til å være et bra program, men er det noen som gidder å forklare med hvordan jeg bruker det. Fant ikke det helt ut. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 samme her.. skjønte ikke den helt.. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Kan noen forklare meg hvordan man kan legge inn hva som går på tv. f.eks. slik som er vist på denne siden Fant det ut Endret 21. juni 2005 av xanonymx Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Er det noen som vet hvordan man kan få se hva været er og hva det vil bli. Gjerne ved bruk av programmet Samurize. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå