Gå til innhold

Samsung - RAM er best sier noen, hvem forhandler Samsung-RAM

enter

Anbefalte innlegg

Det sies at Samsung-Ram er best. Herunder at det finnes samsung-RAM i brikkene til flere andre merker, - bl. a. i Corsair XMS2700/3000/3200.

En påsto at Samsung PC2700 hadde slått Corsair XMS2700 ettertrykkelig i en test på Toms hardware.

- Og det påstås at Samsung er billigere enn Corsair hvertfall.

Men hva vet jeg, jeg finner ikke selgeren ... Noen som har funnet ham? :smile:

[ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-07-23 18:00 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-23 17:55, enter skrev:

Det sies at Samsung-Ram er best. Herunder at det finnes samsung-RAM i brikkene til flere andre merker, - bl. a. i Corsair XMS2700/3000/3200.

En påsto at Samsung PC2700 hadde slått Corsair XMS2700 ettertrykkelig i en test på Toms hardware.

- Og det påstås at Samsung er billigere enn Corsair hvertfall.

Men hva vet jeg, jeg finner ikke selgeren ... Noen som har funnet ham? :smile:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-07-23 18:00 ]</font>

Corsair bruker Samsung brikker, som blir kvalitetssjekket før det forlater fabrikken, for å være sikker på at de klarer høy FSB. Corsair XMS2700 går ikke mellom samme rutiner som XMS3000 og de over, når det gjelder kvalitetssikring. Hvis du er heldig og treffer på en Samsung brikke av god kvalitet skal du ikke se bort ifra at den slår alt av Corsair. Derimot kan du være så uheldig og støte borti noe som ikke går noe stort raskere enn det den er beregnet for (fks maks 168MHz på PC2700 minne er et eksempel på et uheldig kjøp). Corsair gjør jobben for deg og garanterer med XMS3200 FSB opp til 200MHZ :smile:. Jeg har dog selv testet min XMS3000 med 200MHZ FSB på et Athlon system :smile:, måtte sette ned multiplier for at treskeverket skulle fungere :razz:!

Lenke til kommentar

Vi (det er jeg det) får satse på Databutikken.com da, - det har funket greit tidligere.

Vi vil jo ikke, skrev; "IKKE", - rote oss inn på pcmax.no sin webshop igjen, for det ble jo bare surr i sta ... :evil:

Noen som har en kortfattet forklaring på DDR-II. Det høres jo gromt ut fordi det er nytt. Skal det overta for DDR, - slik at vi kan få det på våre maskiner? Jeg gjetter det jeg da, - samme CPU, - nytt HK for DDR-II og 1 Gb :razz: DDR-II før årsskiftet ... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...