Radi Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Jeg lurer på hvordan man tar av føtene på Thermaltake Xaser III Skull VM3000A kabinnetet. Grunnen til av jeg skal ta de av er at jeg skal lage et hull under kabinettet, slik at vann kjølings vifta kan blåse ut, Og jeg kommer ikke til med dremelen. Endret 24. juni 2005 av Radi Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har thermaltake selv her, prøv å dra av gummipluggene under beina. så er det noen skruer der hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er det ikke bedre at du blåser den varme luften ut på toppen da? Siden varmen stiger. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Jamen du Vågebu, Da må jeg flytte hele radiatoren. Og den har bare plas der den er nå. Skal snart bestile en III Radiator som jeg skal ha oppå kabinettet, så kan ikke ha den oppå kabinettet Endret 21. juni 2005 av Radi Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 er jo en fordel om du får viftene til å blåse inn luft fra undersiden, utisiden, så får du varmen til å stige oppover. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har tegnet fort en dårlig tegning av hvordan jeg tror varmen kommer til å gå hvis den blåser ut: Den lilla boksn er radiatoren. Det røde er varmen. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Ja, skruene var under de gummi knottene. Nå har jeg tatt av bena og lagd et hull som radiatoren kan blåse ut av. Og skrudd fast radiatoren i kabinettet. Og skrudd på bena igjen. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Blir det fin kapp med dremel? aldri brukt det før jeg.. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Ja, det blir bra. Man kan jo sette på en pusse del og pusse etter på. Da burde resultatet bli bra. Det spørs jo litt på hva du skal kutte. Noe er enklere en annet. Endret 26. juni 2005 av Radi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå