Gå til innhold

wow, level 8 etter 6 timer.


Anbefalte innlegg

takk for tips  :woot:

Har nok slaktet og solgt mye, skal heller ta fler oppdrag.

Få penger ja, skal spørre om jeg kan "låne" litt, de andre samler til å kjøpe dyr for hundrevis av gull.

Jeg er sånn som kan bli til 3 dyr. natt alv og D. . . noe

Du kan bli til 4 dyr

som heter druid ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er latterlig med en som spør om råd til å bli level 40 raskt? Pisspreiket kan du ta en annet sted.

 

OT: Velg gathering professions, mining/skinning er bra, og du tjener penger på det.

Blacksmithing/engineering/enchanting og slike ting er enorme pengesluk.

 

Du leveler raskere ved å gjøre quester fremfor å grinde frem til level 40-50+

Gjør "grindquester", f.eks "drep x antall dyr", da får du XP av både dyrene og å levere inn questen. Se over hvilke quester du kan gjøre samtidig. Ofte er det flere quester du kan gjøre på samme området, og av og til får du flere quester på å drepe samme mobs.

Lenke til kommentar
Kroppen min er død midt i 40 monster som har 4 level høyere enn meg , hver gang jeg starter dør jeg på 0,6 sek.

 

 

lol-

Som Smeagoldfish sier, snakk med Spirit Healer (den hvite personen med vinger som står ved der du havner når du dør) og få han til å resurrecte deg om du ikke klarer å få tilbake kroppen din når du dør.

 

Et lite tips: Hvis du spiller alene, så vil jeg anbefale deg å holde deg til å drepe fiender på maks 2 levels over deg, da de på +3 og høyere har betydelig høyere resist/miss rate/damage reduction/damage enn de på +2.

Om du spiller sammen med noen så blir det en annen sak. ;)

 

Det med quests (oppdrag) finner du nok ut av skal du se. Et tips her er å lese quest loggen godt.

Lenke til kommentar

10 timer åp lvl 55-56 ekke store greine det heller. Med 2 kamerater og konstant questing i 10 timer burde du klare 200-250 tusen exp som er godt over en lvl ;) Lvl 54-59 gikk for meg utrolig fort, dro en lvl hver dag (spilte i 8-10 timer). Siste lvl'en gikk treegt til en guildmate tipsa meg om 3 fine "drepemassemobs" quest i EP, og jeg hadde 40k restexp, da gikk de 140 siste tusen experience pointsa på 3-4 timer.

 

Det er klart at første gangen du spiller tar alt lenger tid, spess i oppstartsfasen lvl 1-10. Du er ikke kjent med interfacet og spillemåten, men dette lærer du forholdsvis fort. Andre gangen du spiller er du mer kjent i verden og vet hvor ting er, da vil det selvfølgelig gå en del fortere ;) Jeg har spilt sammen med 2 kamerater hver gang jeg har vært online og ble lvl 60 i samme døgn som de, men ligger ca 9 dager playtime bak dem. Det er første gang de spiller Wow og min andre gang.

 

For å bli lvl 40 fort kan jeg anbefale å prøve å spille sammen med en kamerat eller to (jeg er mage og spiller sammen med shaman og warrior, funker genialt bra) og gjøre masse quests. Går du tom for quests rundt din lvl, kan du henge i instanser der du drar ganske bra xp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...