War Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg fikk wow i dag, aldri spillt det før. Har nå vært på i 6 timer og er på level 8 , er alv. Har 1 G 61 S 87 C Er det übertregt eller bra? Meningen er å bli med en gruppe der alle nå er 40 , må "ta dem igjen" Lenke til kommentar
Nvrmind Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 at du har så mye penger er drit bra vertfall Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Synes du har klart deg bra jeg, særlig økonomisk Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 For å si det slik.. du har veldig mye penger til å være level 8 Gjør en del quests, drep mobs på litt høyere level enn det du har gjort nå (tyder på at du har drept masse lowlevel mobs som du får lite eller ingen experience for ettersom du har brukt 6 timer på level 8). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 kom deg ut av startstedet . Gjør masse quests. du kjøper alle skills ikke sant? Og en ting du må gjøre, gjør alle klassequestene!!! Hvis du er warrior og ikke har defensive stance... have fun sier jeg. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Den første gangen man spiller går det naturligvis en god del tregere enn om man har spillt ei stund og så starter ny character... når jeg starta ny char på en av de nye realmsene, hadde jeg level 17 etter den første kvelden men nå er det ikke spesielt vanskelig å levle som undead heller da, ihvertfall ikke 1-20 som går veldig fort. men på min første char (night elf, hunter) hadde jeg 14 days playtime på level 37, så første gang er litt tregere Endret 20. juni 2005 av zbegra Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Jer stakk fra startbyen med en gang, er bare ute blandt høyere level og tar røde oppdrag og slakter dyr , plukker opp alt og selger det. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Starta en warlock her om dagen. Spilte på den av og til, og stressa ikke spesielt. 3 timer til lvl 10, og jeg hadde vel 50s eller noe sånt. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 bra med penger for lvl 8 og det er sjappt og levle så mye på 6 timer første gang du spiller Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 tja, du har jævlig jævlig mye cash så du har nok surret mye og solgt mye istedenfor å satse på lvling, ettersom det går fett å lage en lvl 6 på 35-40 min. Til å være din første char er det helt kurrant, keep the lvls comming ^^ Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Du har vel ikke fått penger av kompiser har du vel? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvilken rase/klasse er du? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Om målet er å "powerlevele" til 40, bør du nok få kompisene til å donere penger Går mye fortere om du har ubegrenset økonomi, har råd til å kjøpe alle ferdigheter du trenger, osv. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Om målet er powelevling bør du nok få penger slik som likferd sa, pluss at du kun gjør quests der det er grinding eller samling av items som dropper som er inne i bildet, samtkun gjøre instances der du trenger drop fra bossen, altså du kan skippe mange instances (tar lang tid og finne gruppe ofte og mye tid går bort) hold deg unna den fiendtlige faksjonen og dø som lite som mulig. der har du skikkelig powerlevling Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kan opplyse om at jeg var rundt level 22 på 23 timer in-game. Første helga jeg spilte retail Tips: Ikke kjøp noe på AH i begynnelsen, du vil ende opp med å ikke kunne kjøpe ferdigheter. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Aldri kjøp noe på AH før 50 Lenke til kommentar
E.T Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Smeagoldfish: Regner med at du aldri har spilt warrior, eller NOEN annen klasse som er avhengig av utstyr? skal du levle i et OK tempo og gjerne gjøre quester 1-3 levler over deg er du nødt til å ha bra armor/våpen. Samme gjelder til en viss grad med paladins, og våpen til rogue... Lenke til kommentar
War Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) takk for tips Har nok slaktet og solgt mye, skal heller ta fler oppdrag. Få penger ja, skal spørre om jeg kan "låne" litt, de andre samler til å kjøpe dyr for hundrevis av gull. Jeg er sånn som kan bli til 4 dyr. natt alv og D. . . noe EDIT: Skjønner lite av oppdragene , men finner nok ut av det. Endret 20. juni 2005 av War Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Smeagoldfish: Regner med at du aldri har spilt warrior, eller NOEN annen klasse som er avhengig av utstyr? skal du levle i et OK tempo og gjerne gjøre quester 1-3 levler over deg er du nødt til å ha bra armor/våpen. Samme gjelder til en viss grad med paladins, og våpen til rogue... nei har vel ikke det., men det går ann og skaffe ganske ok utstyr i diverse instances og gjennom quests. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 takk for tips Har nok slaktet og solgt mye, skal heller ta fler oppdrag. Få penger ja, skal spørre om jeg kan "låne" litt, de andre samler til å kjøpe dyr for hundrevis av gull. Jeg er sånn som kan bli til 3 dyr. natt alv og D. . . noe Du kan bli til 4 dyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå