luacian Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Zelda A link to the past.....min barndomskjærlighet Helt enig. Gode barndomsminner Ingen spill i hele verden har gledet meg mer enn Zelda - A Link to The Past. Brukte utallig mange timer på dette når jeg kom hjem fra skolen hver dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Super Mario World Men må ikke glemme det off-road spillet hvor du så hele banen og alt var i fugleperspektiv og du plukka opp deler og penger og nitro osv, samt Super Mario AllStars:P Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Super Mario World Men må ikke glemme det off-road spillet hvor du så hele banen og alt var i fugleperspektiv og du plukka opp deler og penger og nitro osv, samt Super Mario AllStars:P Hva het det spillet? Har lurt på navnet til det spillet i lange tider men har glemt tittelen. Det er mulig spillet hadde en oppfølger på SNES, noe jeg isåfall aldri spillte men det er NES utgaven jeg ville hatt navnet på.. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Favorittene må være Zelda- A link to the past, Final Fantasy 3 (eller 6 som det heter til PS), NBA Jam og Mortal Kombat 2. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Snes? Trodde alle spilte på Amiga og C64 på den tiden jeg. De gjorde ihvertfall de "kule" gutta. Aldri spilt på Snes men prøvde Megadrive en gang. Kule gutter spiller SNES såklart !! !! Super Mario World, Donkey Kong og Super Internatioal Soccer er de beste minnene jeg har fra SNES + Super Mario All Stars! Kongespill EDIT: Glemte å nevne Street Fighter 2 og Lion King Endret 7. juli 2005 av zarz Lenke til kommentar
zarz Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Super Mario World Men må ikke glemme det off-road spillet hvor du så hele banen og alt var i fugleperspektiv og du plukka opp deler og penger og nitro osv, samt Super Mario AllStars:P Hva het det spillet? Har lurt på navnet til det spillet i lange tider men har glemt tittelen. Det er mulig spillet hadde en oppfølger på SNES, noe jeg isåfall aldri spillte men det er NES utgaven jeg ville hatt navnet på.. Det er et spill som heter Mario Kart.. Jeg har det hvis du er interessert Som romz på xboxen ja.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Har ikke spillt så mye SNES, men det spillet jeg spillte meste var Donkey Kong! Lenke til kommentar
Legion Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hva het det spillet? Har lurt på navnet til det spillet i lange tider men har glemt tittelen. Det er mulig spillet hadde en oppfølger på SNES, noe jeg isåfall aldri spillte men det er NES utgaven jeg ville hatt navnet på.. RC Pro Am vil jeg tro du tenker på. jeg er ikke 100% sikker på om det kom en oppfølger eller ikke. jeg mener å huske ja, men om det er riktig og om det var på NES eller SNES er blåst fra hukommelsen. Rock N'Roll racing på SNES ligner noe. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Hva het det spillet? Har lurt på navnet til det spillet i lange tider men har glemt tittelen. Det er mulig spillet hadde en oppfølger på SNES, noe jeg isåfall aldri spillte men det er NES utgaven jeg ville hatt navnet på.. RC Pro Am vil jeg tro du tenker på. jeg er ikke 100% sikker på om det kom en oppfølger eller ikke. jeg mener å huske ja, men om det er riktig og om det var på NES eller SNES er blåst fra hukommelsen. Rock N'Roll racing på SNES ligner noe. Thank you, thank you!! Thats the game all right.. http://en.wikipedia.org/wiki/R.C._Pro-Am, utviklet av Rare faktisk. 2en ble også laget, men det har jeg hørt mindre om så jeg vet ikke hvor bra det var. Dette hører nesten hjemme i den store NES tråden. Anyone som har dette spillet til NES ta kontakt, kjøper det gjerne. Dette spillet vekker minner, kompis kvelder foran NES på sene kvelder. Oppgradere bilene i lik stil som Death rally, bare mye bedre Endret 7. juli 2005 av alaruz Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Zelda - A link to the past og Super Metroid Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Zelda - A Link to the past, Super Mario World, Yoshi's World og Donkey Kong County. Lenke til kommentar
andreas_luna Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) husker jeg alltid spilte "lemmings"(genialt spill), ninja turtles, mortal kombat åg zelda... drid fett... mn så kom PSX m 3D sin... arrrg!.., mn når du tenker åver d har spilling utviklet sg noe ekstremt mye... fra Tennis me tre hvite streker til billspill som minder om TV2 sporten... Endret 28. juli 2005 av andreas_luna Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 1: The Legend of Zelda: A Link to the Past 2: Super Metroid 3: Super Mario Allstars 4: Super Mario Kart Lenke til kommentar
911 Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 hei! jeg kan huske at jeg spilte et spill med en bamse og en gutt som gikk rundt å drepte monstre. Gutten skøyt kort, mens bamsen skøyt blad. Er det noe som vet hva dette spillet heter? Det er en SNES spill. Vil gjerne finne den, men blir litt vanskelig uten et navn. Takk så meget Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Super Star soccer deluxe, Doubble Dragon og TMNT! Tidens! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Turtles! Fy fader for et mosomt spill. Husker man kunne spille "co-op" på det. Hvis man gikk på en pizza så ble man uslåelig i en kort stund! Husker Rafael var favoritten min. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Mine 3 største favoritter er Zelda A link to the past Star wars Donkey Kong Endret 30. juli 2005 av K9 Lenke til kommentar
zarz Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Turtles! Fy fader for et mosomt spill. Husker man kunne spille "co-op" på det. Hvis man gikk på en pizza så ble man uslåelig i en kort stund! Husker Rafael var favoritten min. Pizzaen fyller bare opp livet Pakken med en bombe på var derimot at man ble uslåelig Kjempemorsomt spill når jeg var yngre. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Super Mario World! =) Mange gode minner Off-topic: Noen som vet hvor jeg kan laste ned SNES spill? (Lovlig) Lenke til kommentar
zarz Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Ja. Det er en nettside som heter "Classic Gaming Archive". Husker ikke URL, men jeg kan skaffe den hvis du ikke klarer å søke frem siden Du finner forøvrig andre spill til andre gammle konsoller der + pc spill helt frem til 2003. Endret 30. juli 2005 av zarz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå