Gå til innhold

Hvilket spill var best til SNES?

Grundig

Anbefalte innlegg

Heisann.

Som liten pjokk hadde jeg stor glede av Super Nintendo. Jeg satt i mangfoldige timer med spill som Donkey Kong, Zelda, Super Mario, The Simpsons, Turtles og lignende. Noen andre her inne som har gode minner fra den tiden? Hvilke spill synes du var best og hvorfor? Har du SNES den dag i dag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, er det om å gjøre å starte den mest populære tråden eller?

Alle digger vel snes, alle digga vel Donkey Kong, Zelda, Super Mario og ikke minst Final Fantasy VI.. Det finnes vel til og med de som føler seg unike fordi de likte Final Fantasy IV og V.

Det finnes nok tråder som denne, retrokonsoller er i vinden som aldri før på dette forumet.

Men for all del..

Lenke til kommentar

Secret of Mana, Chrono Trigger, Mortal Kombat, Killer Instinct, Secret of Evermore, Zelda: A Link to the Past, Breath of Fire 1&2, Rock'N Roll Racing, Turtles in Time, Super Punch out, osvosv.

:w00t::w00t::w00t:

Klarer ikke bestemme meg jeg..

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar

To grunner til det blir laget tråder som denne...

Det er mye snakk om nye konsoller som kommer på markede. OG mange har gode og bra minner fra sin barndom som kommer tilbake nå. Og da er det greit å snakke om det. Spesielt med likesinnede på forumet

Grunn to og grunnen til at jeg trykket inn på denne tråden er det faktumet at jeg har snes emulator på pspen min. Så for all del. diskuter.

Har gode minner fra aladin når jeg var liten gutt. Spilte det igjennom på en helg. Husket vi lånte det og jeg var limt til TVen den helga. :love:

Lenke til kommentar

Hadde det bare vært en diskusjon, så hadde det vært greit. Men det er jo bare folk som sier Super Mario World ruler! :w00t::w00t::dribble:

Spørsmålet er vel mer heller hvorfor det er så sinnsykt bra og grunnen til at det appelerer til så mange. Jeg syns sånne ting er utrolig mye mer interessant.

Tim.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Heisann.

Som liten pjokk hadde jeg stor glede av Super Nintendo. Jeg satt i mangfoldige timer med spill som Donkey Kong, Zelda, Super Mario, The Simpsons, Turtles og lignende. Noen andre her inne som har gode minner fra den tiden? Hvilke spill synes du var best og hvorfor? Har du SNES den dag i dag?

Ja jeg har ordentlig Snes (super nintendo) har en del spill som de vanlige sånn som super mario zelda osv.

Lenke til kommentar
Ahh! Husker jeg spilte secret of mana MYE! Kongespill! Eide det ikke, men leide det på videoshappa dag etter dag, ble rimelig dyrt etterhvert ;)

har secret of mana jeg spiller har spillt d sia jeg var 4år har træna alle til lvl99 og har alle våpen lvl8 og spyd lvl9..... netopp trenet summonene som de heter til lvl8 da får de kule angrip:p

Lenke til kommentar

Super Mario World, A Link To The Past, Super Metroid, Donkey Kong Country 1,2,3, Mario Kart. Har hatt alle nintendo konsoller. NES var og er fortsatt herlig, har hatt gode minner fra samtlige av maskinene. Men SNES vil jeg si var den beste. Flest store titler.

Off topic, men jeg vil rangere min favoritt Nintendo konsoll slik:

SNES,

NES,

N64/ GameCube (jevngode) Men enkelte spill fra N64 savner jeg en oppfølger til :(

Beste håndholdte er originale GameBoy! -Skjermen var dårlig og den var stor! Men so what, den var genial :cool:

GB og Tetris og Links Awakening. Man får det ikke bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...