Gå til innhold

Kan dette bety at hovedkortet er defekt igjen?

MysticoN

Anbefalte innlegg

Hello alle sammen.. har dette hoved kortet.. og sliter no fælt med at pc'en slår seg hele tiden..

det rareste med det er at det KUN skjer med ny psu'en min.. ikke en gammel som jeg har lånt på skolen..

da er det sikkert noen som sier.. post dette på psu forumet.. har allerede testa psu'en på en anna pc og der virka den bra.. så det kan ikke vere noe som er feil med den.. men den reagerer på NOE på mitt system.. hva det er har jeg ikke anelse om.. så jeg spør dere som har peiling på hovedkort om det kan vere noe med hovedkortet mitt..

jeg har oppgradert biosen, kryss testet ram brikker og rota litt rundt i bios, uten at jeg fant ut noe der siden jeg er en bios noob:p

dette problemet bynner no å bli seriøst irriterenes..

vist dere vil lese mer om mitt problem kan dere gjøre det: her eller her

håper noen har noen forslag til hvordan jeg skal bli kvitt dette problemet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor var det du kjøpte psu'n, siden garantiforseglingen er brutt (demo)? Tipper noen har hatt problemer med den før, og prøvd å mekke/ sjekke.

Hvis det ikke er du som har gjort det, så ville jeg returnert den.

Lenke til kommentar

Microplex sa at: Forseglingen er sprukket på mange av PCen. Vi tror årsaken er vibrasjoner

og/eller temperaturvariasjoner under transporten fra Asia. Det har ingen

betydning for garantien da vi er klar over problemet.

men det er rart at psu'en skulle virke på en anna system som er nesten helt likt mitt system.. så det vil si at systemet mitt reagerer på noe.. eller at psu reagerer på noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...