rvenes Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Skal ha meg ny pc. Pris, ikkje alt for masse... men speler ingen stor rolle. Overklokking: Nei, tja kanskje litt System: Intel bassert Trenger ikkje: Skjerm, tastatur, mus, osv (trenger kabinett og innholdet) Bruk: Den skal brukes til www, irc, speling, nedlasting, Spesielle: Har lyst på s-ata raid 5 Da var tiden kommet til og få seg ein ny pc. Har vore så fornøyd med intel, at eg vil forsete med det. Ser nå at dei har kommet med Intel Matrix Raid, det virker spennende. Eg setter opp eit forslag, så kan dere komme med endringer eller nye ting. CD/DVD: NEC DVD brenner 3540a 495,- Floppy: Ingen! Harddisk Lagring: 3x300 GB Seagate 1450 pr stk Harddisk OS: Seagate SCSI 15k.4 rpm 36gb 2550,- Hovedkort: Asus P5WD" Premium 1995,- Minne: Her er eg litt usikker, Kabinett: Usikker, eit med plass til mange disker, og kanskje hjuler på? Prosessor; Intel Pentium 4 D 830 3.0 ghz 2mb chace, 64 bit. Skjermkort: eit eller anna sprekt, X850 eller 6800gt, bør kunne sette enkelt på vannblokk, og da er vel ati korta ein hakk enklere. 2x dvi må det ha! og seffølgelig pci-e PSU; Veit ikkje, må ha ein stille psu, vurderer og ta den som har vannkjøling. Kom med forslag. Eg har ein Zalman Reserator 1, men trenger blokker til cpu og gpu. Kom med forslag... Får ta meir i morgen, trått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå