reyerd Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Svigerfaren min har et problem på sin maskin og det er at han ikke kan logge seg på nettbanken til fokus. Når man trykker på logg in og på f.eks. activ card kommer det bare opp sånn side som kommer opp når man ikke har kontakt med nettet. Siden ikke funnet kontakt system administrator....osv. Har forsøkt det meste og vært i kontakt med fokus men de hadde ikke anelse hva som kunne være galt. Har senest i dag formatert hele maskinen hans, uten resultat, samme som kommer opp. Maskin nr2 i husstanden har ingen problemer med å vise disse sidene, og derfor skjønner jeg ikke noe av dette. Problemet oppstod sånn uten vidre, sier han nå da men ikke vet jeg. Maskinen kjører win xp home edition sp2 med alle oppdateringer installert. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Kan jo være en brannmur innstilling som blokkerer innloggingen. Prøv å logge inn med denne av, så ser du fort om det er problemet. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Den er avslått og det funker fortsatt ikke! jeg kan ikke skjønne dette siden jeg har formatert allt av disken og problemet fortsatt er der! Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 kan noen andre forsøke siden og se om den funker som den skal? www.fokus.no Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Last ned siste oppdatering av javascript. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Fant ut av problemet, vet ikke hvordan jeg klarte å resonere meg frem til dette. Men røsket ut kontakten til switch og modem. Da funket det som bare f**n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå