Mellet Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 -URL- Holder på å hjelpe en venn med designet på siden hans. Så har jeg et lite problem.. Vil at siden skal fylle hele browsern.. Altså fra top til bun. Den skal kunne bli større en browser da.. Slik at du må scrolle.. Men minimuns høyden skal være hele browser.. Hvordan gjør jeg dette? (css) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hører hjemme i Web-design, HTML og CSS. Rapportert. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Hører hjemme i Web-design, HTML og CSS. Rapportert. Ops.. hehe, har vært for lenge innom PHP avdelingen så det bare ble automatisk her Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Flyttes fra php til wds-kategorien Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hadde du sett i oppslagsverket ville du funnet denne det er ikke hele svaret. Men hadde du tatt en søk også ville du funnet en hau like tråder. Svar: html,body { height: 100%; } div#wrap { min-height: 100%; /*IE skjønner ikke min-height*/ height: auto !important; /*Prioriteres av kompetente UA*/ height: 100%; /*IE tolker height som min-height*/ } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå