Surre Sprett Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei.. Satt å tittet på Ebay etter nytt skjermkort, da jeg fant denne auksjonen. Kan noen si om dette er seriøst, evt. om noen har vært borti lignende tidligere si litt om det? Synes det virker som noe snusk, men det var meget fristende.. Håper på raske svar.. Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 det sier vel egentlig seg selv hvis du leser litt.. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 REMEMBER: You are NOT bidding on the actual electronics Men for all del, hadde vært kult hvis noen prøvde å kjøpe en sånn guide... Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 det er vel en guide til å finne en murstein man kan kaste igjennom vinduet på en elektrobutikk... Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Vet at man ikke byr på den aktuelle elektronikken, men et program.. Hva dette programmet gjør, har jeg ingen aning om, men jeg regner med at det er noe spam-program eller noe. Det er jo snakk om under 60 kroner, men det er penger det og.. Tror jeg gjør mange en stor tjeneste ved å kjøpe dette programmet, sånn at jeg i ettertid kan fortelle om det er lureri, men jeg tror jeg gjør meg selv en større tjeneste ved å ligge unna.. Men det hadde vært kult å fått det bekreftet. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Tipper det er en guide til å skrive brev til Asiatiske produsenter hvor du spør om å få en "sample" med tanke på import av store kvanta. Ikke noe nytt nei.. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Tipper det er en guide til å skrive brev til Asiatiske produsenter hvor du spør om å få en "sample" med tanke på import av store kvanta. Ikke noe nytt nei.. Men det sto jo under "FAQ" at man fikk produktene til odel og eie, trodde kanskje at slike "sampler" måtte returneres.. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Tipper det er en guide til å skrive brev til Asiatiske produsenter hvor du spør om å få en "sample" med tanke på import av store kvanta. Ikke noe nytt nei.. han skriver jo at du får det gratis da, samples må du jo betale for, som vanlige produkter... (selvfølgelig noe billigere) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Var dum nok til å gå på en sånn på qxl.no for en stund siden, flotte greier, eneste er at du må betale over 5-600 USdollar for produktkataloger ellerpå, og mailboksen din blir spamma ned av sånn dritt! Kosta meg bare 20kr, men selgeren tjente jo endel på den, siden det var flere enn meg som gikk på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå