Rokken Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 jeg hører mye bra om dual core prosessorer og har lest mye om dem på nettet. og tenkte så jeg skulle få meg en sånn en men jeg finner hverken dual core prosessorer eller hovedkort, det eneste er et nytt asus kort som vil støtte disse prosesorene. er det en mulighet for at det bare er treigt å få inn prosessorer+ kort til norge? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d7042&plid=7042 Her f. eks. Passer til alle Socket 939 hovedkort. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d7042&plid=7042Her f. eks. Passer til alle Socket 939 hovedkort. jeg sier bare en ting, og det er: Antall på lager: Ubekreftet 01.07.2005 komplet har en ubekreftet dato på... i dag...! for å svare trådstarter: tror det kommer i løpet av neste uke... Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Det er jo slik at foreløpig er tilbudet mindre enn etterspørselen. Så når en butikk forventer å få inn prosessorer en spesiel dato, så er det ikkje sikkert det kommer noen til lager, sannsynligvis er alle sammen bortbestilt. Da blir de levert så langt de rekker, også kommer der bare opp en ny forventet dato om levering. Så for å være noenlunde sikker på å få så fort som mulig må du bestille uten at den er på lager. Da vil du være en av de som får først. Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Ser at norske butikker har flyttet på sin ubekreftede leveringsdato. Jeg fikk en hyggelig melding fra Itbutikken (DK) i dag: Vi vil gerne meddele at vi lige fra vores grosist har fået en leveringsdato på et produkt du har bestilt hos os Varenr : 91985 Mærke : AMD Produkttekst : Processor - 1 x AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4400+ / 2.2 GHz - Socket 939 - L2 2 MB - Box Leveringsdato : 22-06-2005 Bemærk venligst at leveringsdatoen, er hvornår den er på vores lager. Du skal således ligge en hverdag til dato'en, hvis du fx. skal have det leveret med PostDanmark i Danmark.Processor - 1 x AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4400+ / 2.2 GHz - Socket 939 - L2 2 MB - Box De er også litt billigere en de norske nettbutikkene på denne CPU'en Det blir spennende! Endret 20. juni 2005 av Trond B Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Siden ingen har nevnt det enda og rokken ikke spesifiserte AMD X2: Intel dobbeltkjerner på 3.0 og 2.8ghz er tilgjengelige i flere nettbutikker. Hyggelige priser også på Intels DC'er, tror nok jeg går for en Pentium D 830 myself. Føles liksom litt feil å legge til 2000kr for en AMD bare for at de er litt raskere til enkelte ting og visstnok fortsatt tregere til video-encoding (som er viktigere for meg enn spill). Og så var det mine tidligere erfaringer med AMD og stabilitet da... Kan noen garantere at AMD 64-prosessorene er alvorlig mye mer stabile enn Athlon/XP osv? Isåfall skal jeg vurdere AMD X2 når prisen faller til et forsvarlig nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå