Gå til innhold

Creative Zen Touch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare se på den da, den er jo kjempesvær. :nei:

Jeg tror jeg ville ha beholdt min lille audiokey med 128 mb minne, selvom jeg hadde fått en Zen Touch i gave. Vil du ha en skikkelig hardiskbasert mp3 spiller, så se heller på iPod mini, og creative Zen micro, det er ivertfall min mening :yes:

Endret av simerix
Lenke til kommentar

Jeg sjekka ut spilleren til en kompis av meg som har samme som den jeg bestilte:) Den var litt stor ja, men det gjør meg ingenting. Lyd og kvalitet er viktigere for meg.

Av utstyr trenger jeg bare hodetelefoner:) og *kanskje* en fjernkontroll... Det finnes sikkert noe tilbehør ejg ikke vet om, men det er ikke noe jeg VET jeg trenger akkurat...

Det kom kanskje ikke klart fram i den første posten, men jeg spør egentlig om noen andre spillere kanskje er bedre enn den jeg valgte...

Da jeg drev å så meg rundt etter info, fikk jeg intrykk av at den var bedre enn de fleste spillerne, men den hadde visst også mange feil akkurat som de andre... Jeg skulle egentlig kjøpe zen micro, men jeg ombestemte meg da jeg så spilleren til kompisen min og fikk spurt han direkte... han hadde hatt sin i 4 mnd og var storfornøytd med den...

Men det er for seint og ombestemme seg om spilleren nå... den kommer vel i posten i morgen tenker jeg:)

Endret av ZoneBlade
Lenke til kommentar
Men iPod har langt heftigere tilbehør, og er litt mindre.  :yes:

Av tilbehør til iPod finner jeg følgende artikler som faktisk kan ha nytte for seg:

Minnekortleser

Radiosender

Billader

Reisehøyttalere

Stemmeopptaker

Fjernkontroll

Av disse igjen er det to ting som ikke er tilgjengelig for Zen Touch, og det er minnekortleseren og billaderen (meg bekjent, i hvert fall).

Og størrelsen vinnes lett inn på batterikapasitet. Joda, du kan kjøpe batteripakker til iPod, men da er det nok Zen Touch som vinner på størrelse. iPodens formfaktor lider nok også ganske mye av denne batteripakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...