sigen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Synd. Men du poster vel bilder ett sted for det? Den intercooler`en var good den, hva med å lakke den likt som den Golf`en som kjører rundt i by`n? link til Superstreet Haugeund (se på månedens bil) Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Synd. Men du poster vel bilder ett sted for det? Den intercooler`en var good den, hva med å lakke den likt som den Golf`en som kjører rundt i by`n? link til Superstreet Haugeund (se på månedens bil) Poster bilder på klubbforumet når jeg en gang får styling. Lakke intercooleren?? Eller er det bilen du snakker om? Bilen blir mest sansynlig svart eller svart metallic. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Var intercooleren jeg tenkte på, eller rørene på hver side hvertfall. Ser ganske bra ut. Bilden har ikke vondt av en lakkjobb den heller Sida er lagt til, og vil bli sjekka ca. regelmessig Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Hehe, hvis det er blåfargen du tenker på, så er det standard farge på silikonslange mellom hotpipe-intercooler-coldpipe. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Da var jeg i gang igjen, ENDELIG! Et år siden sist oppdatering. Fikk halvparten av delene i posten idag, så nå blir det testing Det blir noen forandringer i forhold til tegningen i første post, planen er å lage et kabinett som passer bak skjermen i dobbel DIN-sloten i dashbordet. Første post forklarer hva prosjektet går ut på og hvilke planer jeg har, den oppdateres fortløpende. Endret 13. november 2006 av Zoidman Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Spennende prosjekt må følge med her... Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Oppdatering i hovedtraaden Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Å dette var najs! Tipper det blir en mini-itx maskin i kaddeten jeg får meg snart Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Oppdatert https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...&t=663994&st=0# Endret 22. november 2006 av Zoidman Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Oppdatert https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...&t=663994&st=0# 7339194[/snapback] Så det der i sta, ble jo ganske nice and clean Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Takk! Noen som vet hvor jeg får kjøpt high power infrarøde LEDs eller andre sterke infrarøde emittere? Elfa hadde bare typisk fjernkontroll-LEDs. Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Muøig jeg følger dårlig med, men hva skal du med infrarøde dioder? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Skal bruke infrarødt lys som lyskilde til kameraet, altså nightvision. Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ah! Smart Ryggekamera?? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Nope, blir nok andre veien. Noe lignende nightvision på den nye Mercedes S-klasse. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Bare et spørsmål ... hvor har du fått taki det kameraet ? .... og hvor mye kosta d ? ... Sikle Sikle ... Infrarøde dioder ... jeg fant det en gang men husker ikke i farten ... kan prøve og lete det opp igjen ... tnx Edit : Fant en nettshop som hadde noen ganske kraftige ir-leds (to 30 mW og 80 mW ) Hær Endret 23. november 2006 av Djgunnah Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Bare et spørsmål ... hvor har du fått taki det kameraet ? .... og hvor mye kosta d ? ... Fant det på eBay, var i et overvåkningskamera med defekt pan/tilt-funksjon. Ga vel rundt $100 for det for et halvt år siden. Fant en nettshop som hadde noen ganske kraftige ir-leds (to 30 mW og 80 mW ) Her. Takk, er på jakt etter noen i 3-5W-klassen, men dette er i hvertfall en start. Prosjekttråd oppdatert forresten Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Stilig prosjekt som jeg skal følge med på. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 suupert prosjekt! men hvor har du kjøpt det lcd panelet? skulle gjerne hatt et sånn! Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 suupert prosjekt!men hvor har du kjøpt det lcd panelet? skulle gjerne hatt et sånn! 7358784[/snapback] I første post er det en liste over all hardware jeg bruker med direktelink til produktet i butikkene jeg kjøpe de fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå