Gå til innhold

Prosjekt: Carputer (Mini-ITX)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice.. Vel, du kan jo leite litt på download.com? Eller, søke da.. Eller bare bruke Google! :)

Har søkt og leita i hele dag, finner ikke noe gratis med kart.

 

Har lest at DestDLL.dll fila jeg trenger for å få Destinator til å funke går ut i august, derfor vil jeg ikke kjøpe den.

 

Skal teste litt med Route 66 imorgen.

Lenke til kommentar

Ser veldig spennende ut dette Zoidman!

 

Kom til å tenke på en ting. Vet ikke om det er mulig, men hvis du skal styre låsene på bilen fra pcen, så hadde det vært fett å installert et bluetooth kort på pcen, slik at du kan åpne og låse bilen med din mobiltelefon.

 

Er kanskje ikke veldig sikkert men.

 

 

Men fort deg å kom i gang. Dette blir spendene å følge med på

 

ps: Stargate fan eller Zoidman? :p

Lenke til kommentar
Ser veldig spennende ut dette Zoidman!

 

Kom til å tenke på en ting. Vet ikke om det er mulig, men hvis du skal styre låsene på bilen fra pcen, så hadde det vært fett å installert et bluetooth kort på pcen, slik at du kan åpne og låse bilen med din mobiltelefon.

 

Er kanskje ikke veldig sikkert men.

 

 

Men fort deg å kom i gang. Dette blir spendene å følge med på

 

ps: Stargate fan eller Zoidman? :p

Hehe, tror ikkje d blir så sikkert å styra låsen fra mobilen nei, men det var en god idè :)

 

Hvordan i @£!"# visste du at jeg er hardbakka Stargate fan? :!:

 

Edit: Ah, avataren min kansje :) Gode gamle Anubis.

Endret av Zoidman
Lenke til kommentar
Hva er det som er galt med motoren?

Hehe, mye!

 

Den går ugjevnt på tomgang av og til, tror den får for mye bensin. Mistenker dysene.

 

Altfor mye fortenning, fikk justert den til -15° idag, så nå går den greit.

 

Merkelig bankelyd over 3000rpm ved hardt pådrag.

 

Har også endel karosseriarbeid på bilen, må skifte venstre bakskjerm og sveie noe kanalrust. Når det er gjort, så skal bilen hellakkeres.

 

Nok av arbeid :(

Lenke til kommentar
Får jeg lov å foreslå ett senkesett, skjørterm lippe og muligens nye lykter? :tease:

Men jeg tror seriøst det hadde vært fett. Hvilke felger er det? Og hvilken størrelse?

Bilen er senka 35mm, har planlagt fullt C-west bodykit, derfor er 35mm mer enn nok.

 

Nye lykter? Blinklysene du tenker på? De er hjemmelaga, venter på noen nye fra Texas.

 

Det eneste jeg vet om felgene er at merket er BSA Motorsports 17x7 ET40. Tror jeg må få meg spacerer, felgene ligger for langt inne i hjulbuen.

Lenke til kommentar

35mm holder nok når du får på bodykit`et ja, skal jo over humper i veien og inn i eventuelle garasjer også ;) (vet hva jeg snakker om, satt på med en Honda Accord so mvar så senka at han tok nedi på fartsdumpene selv når han kjørte "sidelengs" over dem)

Blinklysene kan med fordel byttes ja, men jeg tenkte mer på std. frontlys jeg

Spacere hadde gjort seg, var litt langt inne, du er inne på noe der :p

Men nå er det vel nok OT, skjer det noe snart med pc`en som skal inn i bilden eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...