Asbjørn² Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg finner ikke laderen til kameraet, så bildene blir litt forsinka Kjøpte meg GPS idag, sitter og tester med ledning ut vinduet til GPSen som ligger i hagen :!: Noen som vet om noen gratis navigasjonsprogrammer? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 dette kan bli både pent å spennende... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Nice.. Vel, du kan jo leite litt på download.com? Eller, søke da.. Eller bare bruke Google! Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Nice.. Vel, du kan jo leite litt på download.com? Eller, søke da.. Eller bare bruke Google! Har søkt og leita i hele dag, finner ikke noe gratis med kart. Har lest at DestDLL.dll fila jeg trenger for å få Destinator til å funke går ut i august, derfor vil jeg ikke kjøpe den. Skal teste litt med Route 66 imorgen. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Nå fikk jeg Destinator til å funke Da var navigasjonsdelen nesten ferdig, mangler bare ett bra skin. Noen forslag? Lenke til kommentar
torsk Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ser veldig spennende ut dette Zoidman! Kom til å tenke på en ting. Vet ikke om det er mulig, men hvis du skal styre låsene på bilen fra pcen, så hadde det vært fett å installert et bluetooth kort på pcen, slik at du kan åpne og låse bilen med din mobiltelefon. Er kanskje ikke veldig sikkert men. Men fort deg å kom i gang. Dette blir spendene å følge med på ps: Stargate fan eller Zoidman? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Ser veldig spennende ut dette Zoidman! Kom til å tenke på en ting. Vet ikke om det er mulig, men hvis du skal styre låsene på bilen fra pcen, så hadde det vært fett å installert et bluetooth kort på pcen, slik at du kan åpne og låse bilen med din mobiltelefon. Er kanskje ikke veldig sikkert men. Men fort deg å kom i gang. Dette blir spendene å følge med på ps: Stargate fan eller Zoidman? Hehe, tror ikkje d blir så sikkert å styra låsen fra mobilen nei, men det var en god idè Hvordan i @£!"# visste du at jeg er hardbakka Stargate fan? :!: Edit: Ah, avataren min kansje Gode gamle Anubis. Endret 21. juni 2005 av Zoidman Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Dårligt med oppdateringer desverre, har holdt på fikse motoren i det siste, så har ikke hatt tid til dette. Får låne kamera av en kamerat imorgen, legger ut noen bilder da. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Dårligt med oppdateringer desverre, har holdt på fikse motoren i det siste, så har ikke hatt tid til dette. Får låne kamera av en kamerat imorgen, legger ut noen bilder da. *GledeSeg* Hva er det som er galt med motoren? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 Hva er det som er galt med motoren? Hehe, mye! Den går ugjevnt på tomgang av og til, tror den får for mye bensin. Mistenker dysene. Altfor mye fortenning, fikk justert den til -15° idag, så nå går den greit. Merkelig bankelyd over 3000rpm ved hardt pådrag. Har også endel karosseriarbeid på bilen, må skifte venstre bakskjerm og sveie noe kanalrust. Når det er gjort, så skal bilen hellakkeres. Nok av arbeid Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Har ikke fått gjort noe særlig i det siste utenom å prøve å fikse motoren. Her har dere iallefall noen bilder av bilen: Lilliput 7" passer perfekt i dobbel-DIN hullet i midtkonsollen. Trenger omlakkering... ...og litt karosseriarbeid. 1.8L Turbo 16V på ca. 180hk. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Får jeg lov å foreslå ett senkesett, skjørterm lippe og muligens nye lykter? Men jeg tror seriøst det hadde vært fett. Hvilke felger er det? Og hvilken størrelse? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Fin bil Lykke til med din carputer. Hva med luftdempere som styres av pcen? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Får jeg lov å foreslå ett senkesett, skjørterm lippe og muligens nye lykter? Men jeg tror seriøst det hadde vært fett. Hvilke felger er det? Og hvilken størrelse? Bilen er senka 35mm, har planlagt fullt C-west bodykit, derfor er 35mm mer enn nok. Nye lykter? Blinklysene du tenker på? De er hjemmelaga, venter på noen nye fra Texas. Det eneste jeg vet om felgene er at merket er BSA Motorsports 17x7 ET40. Tror jeg må få meg spacerer, felgene ligger for langt inne i hjulbuen. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 35mm holder nok når du får på bodykit`et ja, skal jo over humper i veien og inn i eventuelle garasjer også (vet hva jeg snakker om, satt på med en Honda Accord so mvar så senka at han tok nedi på fartsdumpene selv når han kjørte "sidelengs" over dem) Blinklysene kan med fordel byttes ja, men jeg tenkte mer på std. frontlys jeg Spacere hadde gjort seg, var litt langt inne, du er inne på noe der Men nå er det vel nok OT, skjer det noe snart med pc`en som skal inn i bilden eller? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Høres bra ut... Digger bilen din Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Oppdateringer kommer etterhvert som jeg får delene. Har bestillt noe fra USA. Btw. 3" effektanlegg ligger og venter på posten Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Du poster bilder av all styling du får til bilen din etterhvert, sant? *VilSeBilder* Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Du poster bilder av all styling du får til bilen din etterhvert, sant? *VilSeBilder* Styling kommer nok ikke før jeg er ferdig med militæret, hvis jeg ikke selger bilen, tar opp lån og tar inn en R33 GTR :!: Har forresten lagt inn bud på frontmontert intercooler nå. Endret 27. juni 2005 av Zoidman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå