ovinn Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei, jeg har lyst til å klokke min AMD Athlon XP 1200+ en god del.. Den har vært på 1.6GHz før, men da gjor de en annen det for jeg, og nå husker ikke han hvordan man gjorde det Har sett gjennom HELE bios men finner ikke ut... For det laveste det går an å sette den er på 3.0, og det er vel litt for mye tenker jeg Noen forslag? -DJ Ovin- Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvilket HK og minne har du da? Såg at du trippelposta. Har rapportert de to andre, så denne tråden kan vere. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg har et EPox EP-8RDA3 (I), og TwinMOS PC2100 512MB DDR/CL2 Skjermkort, for å nevne det og, et RADEON 9200 PRO Family 128mb, men er satt ned til 64 fordi det ble for varmt på kjøleren til skjermkortet, har bare en kjøleribbe.... Det med at jeg postet tre ganger var fordi nettet var klikk her, jeg trodde ikke at det virket men det gjorde det visst.... -DJ Ovin- Lenke til kommentar
Sofakommandanten Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 du kan f.eks lasta ner clock gen (google it) for å klokke i windows (hsuk å velge rett cpu og skjermkort modell) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå