ovinn Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hallo! har tenkt på å kjøpe denne kjøleren når jeg skla ha meg nytt skejrmkort.. Noen gode/dårlige erfaringer med kjøleren?Denne kjøleren? har tenkt å kjøpe på en Sånn en.. Skjermkort jeg skal ha er et Saphire Radeon X800XL, Sapphire Takker for svar -DJ Ovin- Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvis du uansett skal ha vifte på kan du jo se på en slik: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307927&cks=PRL Jeg har en sånn på et Club3D X800XL, og det fungerer knall. Fordelen er at varmen fra kortet går rett ut av kabinettet. Bruker ATItool til å regulere viftehastigheten i forhold til temperatur. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Oki, jeg hadde lyst på et så vifteløst kabinett som mulig Men hvis den ikke bråker for mye kan den bli et forslag den og Takker for svar -DJ Ovin- Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Tror nok ikke den bråker noe mere enn den Zalman-vifta. Jeg kjører den på 32% hastighet opp til 50 grader, og øker til 40% til 60 grader osv. Da er den helt stillegående. Tror knapt jeg har kommet over 60 grader, selv ved brukbar overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå