killerbill Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg har et GeForce 6800 GT 256mb skjermkort, det har støtte for 2 skjermer og jeg har derfor koblet den til tv..... Jeg har sett ganske mange filmer på den måten da jeg ikke har dvd spiller ellers.... Men i dag da jeg skulle se Full Metal Jacket fra Dataen til Tv fikk jeg et sjokk! Jeg gikk på instillinger for å skru på Tv mode! Alt virker fint, så jeg trykte OK da den spurte meg om jeg ville beholde funksjonen... Men så ble TV svart igjen og så forsvant TV funksjonen Se bilde: Den jeg laget pil til forsvant, så nå går det ikke å bruke TV lengre Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 start datan på nytt.. min slutta plustlig og funke på et ATi kort, uten grun skrudde av å på så funka det igjen. Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Har gjort det da, seff...... Men den tingen komemr tilbake, men når jeg prøver igjen skjer det samme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå