Eksos Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ok, gjorde noe dumt på lørdagen, og som emnetittelen sier, lurer jeg på om noen har en lur måte å fjerne sprittusj fra en murvegg. Har forsøkt med whitesprit uten hell. Stygt redd for at jeg må male hele veggen :\ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 erru tøff nok til å tægge,er du tøff nok til å male hele veggen Lenke til kommentar
N* Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 er politiet innblandet må du nok kjøpe en ny vegg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hva med det utrolige produktet de reklamerer for på TV? Silit Bang Oxi Magic Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Den flaska der etser bort fugen mellom fliser som bare rakkeren, så har en stygg anelse av at hele veggen kommer til å etse bort eller noe :!: jeg hadde ikke turt å bruke det... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 dra til din lokale billakkforhandler og kjøp deg Vasketynner..... Skal funke. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Dra dit en kveld og dra en piece over. Da er det ingen som merker sprittusjtegninga di Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Hehe, tror jeg biter i det sure eplet og maler hele veggen. Er så pent vær Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hehe, tror jeg biter i det sure eplet og maler hele veggen. Er så pent vær Pent vær? Ta turen innom Bergen, der får du 20 grader og regn annenhver dag. Er det stor vegg eller? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Var ikke store greiene, var gjort på rundt en times tid. Ser litt dumt ut med en nymalt vegg, men men. De fikk iaffal en vegg gratis malt. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Hva skrev du på veggen? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 Hva skrev du på veggen? Tja, litt av hvert, blandt annet navnet på russebilen til noen kompiser. Gjett hvem som fikk skylden først Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hva skrev du på veggen? Tja, litt av hvert, blandt annet navnet på russebilen til noen kompiser. Gjett hvem som fikk skylden først det var jo lurt da hadde en i klassen som dreiv å tægga navnet sitt overalt på skolen ...hadde ikke mye han skulle ha sagt når dem busta'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå