agr Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Jeg har et problem med pc'n min. Windows 98, pentium 2.. Det går ut på at jeg har oppgradert fra internet explorer 4.0 til 5.5, etter å ha lastet ned den nye versjonen, måtte jeg restarte maskinen. Etter å ha restartet skulle jeg klikke på installasjonsfilen, som ligger i programfiler mappen. Problemet er at det oppstår en feilmelding når jeg klikker på f.eks, min datamaskin, mine dokumenter, papirkurv osv. (antageligvis fordi de bruker explorer vindu) Feilmeldingen sier, Explorer har utført en ulovlig operasjon og vil bli avsluttet. når jeg klikker OK lukkes vinduet jeg prøvde å åpne. Internett fungerer heller ikke.. Får ikke gjort stort for å si det sånn Hper noen kan hjelpe meg.. [ Denne Melding var redigert av: agr på 2002-07-23 17:17 ] Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Hei! Kjem du deg inn i kontrollpanelet?? I så fall kan du berre fjerne den nye installasjonen via "legg til/fjern programmer" og deretter prøve å installere den på nytt. Dersom ikkje dette hjelper deg kan du jo prøve å starte i sikkermodus. Dette gjer du ved å trykke F8 rett før skjermen med "Windows 98 starter" kjem opp i oppstarten, og deretter prøve å få fjerna installasjonen. Hadde litt problem sjølv med oppdatering av IE, det heile enda med at eg satsa på Opera...:smile: Håpar dette kan hjelpe deg litt i allefall! Ole Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 hehe...Windows i et nøtteskall prøv å last ned ie 6.0 (den nyeste) og/eller format c: :smile: Lenke til kommentar
agr Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Prøvde å gå inn i sikkerhetsmodus, men etter å ha kommet inn og jeg skal prøve å klikke på min datamaskin eller papirkurven, mine dokumenter eller kontroll panelet, får jeg fortsatt samme explorer feilmelding som istad (programmet har utført en ulovlig operasjon og vil bli avsluttet), jeg trykker OK og ser kun skrivebordet igjen.. Hva annet kan jeg gjøre for å fikse feilen ? hmm.. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Prøv og klikk på en link til en vebside, fra en mail du har... Hvis IE starter OK da, har du samme merkelige problem jeg hadde. Uten at jeg kan forklare det. Løsningen for meg var å laste inn IE6 fra en demo CD, som fulgte med et data blad jeg hadde. Vips så var alt i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå