SckNdrsn Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har den nyeste forceware-driveren til Nvidia (71.89) noen mulighet til å låse oppdateringsfrekvens? Er i alle fall en slik funksjon i 66.93-driveren, som jeg bruker nå. Med den nyeste driveren har jeg det problemet at frekvensen endres til 60 hz i stedet for 85 i alle spill. Noen som har tips å komme med? Lenke til kommentar
schwami Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det skal vel være mulig på den delen som omhandler directx Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Søk etter programmet Refreshlock. Er mye enklere, og et standalone program, kjører det rett ifra der det ligger isteden for å installere i C:Programfiler osv. Så slipper man å mixe med driverne. Har samme driver som deg forresten, får heller ikke til dette med overstyring av oppdateringsfrekvenser. Så Refreshlock ble løsningen for meg Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Vis du ikke får fram dette valget i innstillinger så kjøre du denne regfixen. coolbits_forceware.reg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå