SGE7000 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ja, for dere som kjenner meg, det er faktisk sant! Endelig har jeg fått ryddet rommet mitt! Det har ikke skjedd på rundt ett år, men nå trua mamma med null månedspenger hvis jeg ikke rydda La ut noen før/etter-bilder her! Enjoy! Før: og 6 søppelposer, 2 poser med tomflasker, og to dager senere: og Jaja - ganske stor forbedring! Lenke til kommentar
knert Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Congrats.. jeg quoter en del av siggen din.. Det er kun de dumme som rydder...- Geniene behersker kaos stå på, mann! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 hehe ^^ er derfor jeg, ehm... ikke rydda ordentlig! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 *lagre de to første bildene og vise til mamma i morgen tidlig for å slippe å rydde* Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 *lagre de to første bildene og vise til mamma i morgen tidlig for å slippe å rydde* hehe Var da ikke sååå ille ? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Oj! Jeg vurderer å rydde i morra jeg. Ser ikke helt så ille ut som på ditt rom, men blir en del arbeid likevel tror jeg. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Jaja - er uansett digg med ryddig rom - spess fordi jeg da har nok penger til å kjøpe den disken jeg bestilte Men nå stikker jeg til køys her! Skal prøve å ha en *nogenlunde* ok døgnrytme i ferien Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jaja - er uansett digg med ryddig rom - spess fordi jeg da har nok penger til å kjøpe den disken jeg bestilte Får du penger for å rydde rommet?? Heldige jævel! Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Jaja - er uansett digg med ryddig rom - spess fordi jeg da har nok penger til å kjøpe den disken jeg bestilte Får du penger for å rydde rommet?? Heldige jævel! neinei - fikk ikke penger for å rydde rommet. Var bare sånn at jeg ikke fikk månedspengene mine eller "sommerpenger" før jeg hadde rydda det Lenke til kommentar
royale Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 bra! nå kan vi endelig ha lan! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg synes ikke det ryddige rommet ditt var så ryddig jeg, når mamma tvinger meg til å rydde er rommet mitt ryddigere enn ditt ny rydda rom. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 bra! nå kan vi endelig ha lan! Skulle likt å se mer enn 1 Datamaskin inne der. Lenke til kommentar
royale Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 bra! nå kan vi endelig ha lan! Skulle likt å se mer enn 1 Datamaskin inne der. engang vi skulle ha lan hadde han ment at vi skulle være 5 inne der... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 det var jo bare halvferdig. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 bra! nå kan vi endelig ha lan! Skulle likt å se mer enn 1 Datamaskin inne der. engang vi skulle ha lan hadde han ment at vi skulle være 5 inne der... Vi var 4 maskiner der, men han hadde planlagt 5... Jeg ble trøkt mellom senga og kommoden, sittende på en liten krakk... Men det er ikke heeeelt ryddig nei, omtrent som mitt nå Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 det var jo bare halvferdig. pfft Rommet mitt var mye mer rotete, så når jeg rydda det rommet, var det som om jeg rydda tre av deres rom! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 det var jo bare halvferdig. pfft Rommet mitt var mye mer rotete, så når jeg rydda det rommet, var det som om jeg rydda tre av deres rom! Jajo, men det lille bordet burde du ta litt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå