Gå til innhold

3 spørsmål om SE K750i!

Anbefalte innlegg

Oki, jeg skal ha ny telefon. har Qtek8080 nå, og hadde egentlig tenkt til å kjøpe en Qtek 8020, men har lyst på et bedre kamera, men alikevell beholde ihvertfall noe av funksjonene til Qtek, ihvertfall når det kommer til synkronisering.

1. Når det gjelder synkronisering av kalender med Outlook, hvilken informasjon blir nøyaktig overført? Blir alle detaljer angående avtaler osv overført? Blir man enkelt påminnet om disse på telefonen osv? (kom gjerne med screenshots hvis mulig)

2. Er det enkelt og greit å overføre filer til telefonen? Hva med video? hvilke formater støttes?

3. Hvor mye minne (RAM) har telefonen? Hva med prosessoren?

Tusen takk :)

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Se K750i er ikke en datamaskin..

jeg er klar over det, har jeg påstått dette :ermm: ? Qtek 8080 er heller ingen datamaskin, men den har en TI OMAP 710 prosessor som kjører på 132 MHz og 32mb RAM. Bare lurte på hva K750i hadde, og hvordan synkroniseringsmulighetene er!?

Lenke til kommentar

Det er noe auto-synkronisering mellom telefon og outlook.

jeg har ikke gått inn å sett i outlook hvor den gjør av tingene og om det blir bra å bli påminnet.

har faktisk ikke prøvd "påminnelse" greier i kalenderen på k750i.

jeg kjører både "msn" og ssh på mobilen min..

ssh blir litt liten skjerm for kanskje :p

det er også innebygget epost client, men den har jeg ikke fått til enda.

Lenke til kommentar
Du spør ikke om hjelp til kjøp av telefon. Du lurer på ting om en bestemt telefon. Derfor flyttes tråden til Rykter og Nykomlinger.

Du må også trykke på Edit-knappen og beskrive emnet bedre i emnefeltet.

Ehm.. Pirke arehei, men burde du ikke heller flytte tråden til ''Hjelp, skal ha ny telefon!'' eller ''Åpen diskusjon om mobil''? Ser ikke vitsen med å flytte den til ''Rykter og nykomlinger'' da K750 ikke er en ryktetelefon...

2. Er enkelt å overføre filer på minnekortet. Om du gjør det via telefonminne går det treigt og det er mye makk...

3. Hvor mye ram telefonen har, har jeg ikke peiling på. Men om du tenkte på lagringsminne så har den vel 38(?)mb + minnekort på 64mb, som kan utvides til 4giga(?)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Ehm.. Pirke arehei, men burde du ikke heller flytte tråden til ''Hjelp, skal ha ny telefon!'' eller ''Åpen diskusjon om mobil''? Ser ikke vitsen med å flytte den til ''Rykter og nykomlinger'' da K750 ikke er en ryktetelefon...

Litt enig med deg. K750i er ikke lenger i like stor grad en nykomling da den har vært på markedet i over en måned. Kan altså fremover la K750i-tråder være i Åpen diskusjon om mobil :)

Flytter denne jeg, til Åpen diskusjon om mobil altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...