Gå til innhold

Forestillinger om helvete


Anbefalte innlegg

Jeg tror ungdommen i dag tror for mye om ting. Ting som man ikke utforsker personlig bør man ikke si noe om.

 

Ja, her kommer det fram! :p *hint hint*

Eh, ja "anroper modenhetsbussen!".

Håper bare så inderlig at du skjønte hva jeg mente... :ermm:

 

Og, hva f hadde det med "modenhetsbussen" å gjøre? Det var bare at det ikke passet deg å si akkurat det der... Og igjen, jeg håper du skjønte poenget mitt!

Jeg vet ikke engang selv :thumbup: .

 

Havner jeg i himmelen blir det sikkert ikke noe puling, havner jeg i helvete så kan jeg vedde på at jeg blir sodomisert og kasta i seng med damer som er sinnsykt deilig og jomfruer men man får den ikke opp....

Mmf, motbydelig.

Endret av Samael
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror ungdommen i dag tror for mye om ting. Ting som man ikke utforsker personlig bør man ikke si noe om.

 

Ja, her kommer det fram! :p *hint hint*

Eh, ja "anroper modenhetsbussen!".

Håper bare så inderlig at du skjønte hva jeg mente... :ermm:

 

Og, hva f hadde det med "modenhetsbussen" å gjøre? Det var bare at det ikke passet deg å si akkurat det der... Og igjen, jeg håper du skjønte poenget mitt!

Jeg vet ikke engang selv :thumbup: .

 

Sorry for at jeg quoter sånn, men la gå... Vil ikke at du skal hoppe over dette, og fortsette å si til folk at de ikke burde si noe om ting som de ikke har utforsket eller har peiling på. Og etter våre diskusjoner tidligere og mine foregående poster her på tråden, regner jeg med du forstår hva jeg tenker på.. Eller?

Lenke til kommentar
Jeg tror ungdommen i dag tror for mye om ting. Ting som man ikke utforsker personlig bør man ikke si noe om.

 

Ja, her kommer det fram! :p *hint hint*

Eh, ja "anroper modenhetsbussen!".

Håper bare så inderlig at du skjønte hva jeg mente... :ermm:

 

Og, hva f hadde det med "modenhetsbussen" å gjøre? Det var bare at det ikke passet deg å si akkurat det der... Og igjen, jeg håper du skjønte poenget mitt!

Jeg vet ikke engang selv :thumbup: .

 

Sorry for at jeg quoter sånn, men la gå... Vil ikke at du skal hoppe over dette, og fortsette å si til folk at de ikke burde si noe om ting som de ikke har utforsket eller har peiling på. Og etter våre diskusjoner tidligere og mine foregående poster her på tråden, regner jeg med du forstår hva jeg tenker på.. Eller?

Ja, jeg må vel si meg enig.

Lenke til kommentar
Havner jeg i himmelen blir det sikkert ikke noe puling, havner jeg i helvete så kan jeg vedde på at jeg blir sodomisert og kasta i seng med damer som er sinnsykt deilig og jomfruer men man får den ikke opp....

Mmf, motbydelig.

Mmf, Motbydelig?

"Nei usjameg, sex :ohmy: "

Lenke til kommentar
Havner jeg i himmelen blir det sikkert ikke noe puling, havner jeg i helvete så kan jeg vedde på at jeg blir sodomisert og kasta i seng med damer som er sinnsykt deilig og jomfruer men man får den ikke opp....

Mmf, motbydelig.

Mmf, Motbydelig?

"Nei usjameg, sex :ohmy: "

Eh, tenk to ganger.

Lenke til kommentar
Havner jeg i himmelen blir det sikkert ikke noe puling, havner jeg i helvete så kan jeg vedde på at jeg blir sodomisert og kasta i seng med damer som er sinnsykt deilig og jomfruer men man får den ikke opp....

Mmf, motbydelig.

Mmf, Motbydelig?

"Nei usjameg, sex :ohmy: "

Eh, tenk to ganger.

Ok, mulig du ser på himmelen som en plass en kan pule dagen land da :p

Lenke til kommentar
Havner jeg i himmelen blir det sikkert ikke noe puling, havner jeg i helvete så kan jeg vedde på at jeg blir sodomisert og kasta i seng med damer som er sinnsykt deilig og jomfruer men man får den ikke opp....

Mmf, motbydelig.

Mmf, Motbydelig?

"Nei usjameg, sex :ohmy: "

Eh, tenk to ganger.

Ok, mulig du ser på himmelen som en plass en kan pule dagen land da :p

Eh . . . . baka.

Lenke til kommentar

K, back to Topic. Forestillinger om helvette.

 

Nå har vi bare fokusert på kristendommens helvette. Men ser vi runt i verden blir det mer spennende. Jeg hadde avsluttende prosjekt på ungdommskolen om døden og fant da ut en del. Gjorde mange tanker og sammenligna mye.. :hmm:

 

Noe av det jeg komm fram til var at både grekerne, vikingene og egypterne som alle hadde store dødssermonier. Beskrev Helvette/ dødsriket som en mørk, tåkete og skyggfull plass. Dette av den enkle grunn at ingen har vert der, og kunnet fortelle det videre. :)

 

Det kristendommen har bommet på er at den virker så skråsikker i blandt. Detfor finner jeg deler av eldre religioner mer spennende. :yes:

Endret av The Norwegian Pikie
Lenke til kommentar

Det er Bevist at kroppen blir 21 gramm lette når vi dør.

Neida. Det er slettes ikke bevist. Tullball hele greia. At Hollywood lager en film basert på påstanden gjør det ikke mere sant.

Ok det var et dårlig skudd i blinde.

Du sa jo at det var bevist.. Skjønner ikke hvorfor du sa det når du egentlig ikke var helt sikker...? Mye vits i å si at ting er bevist, når de ikke er det!

Lenke til kommentar

Det er Bevist at kroppen blir 21 gramm lette når vi dør.

Neida. Det er slettes ikke bevist. Tullball hele greia. At Hollywood lager en film basert på påstanden gjør det ikke mere sant.

Ok det var et dårlig skudd i blinde.

Du sa jo at det var bevist.. Skjønner ikke hvorfor du sa det når du egentlig ikke var helt sikker...? Mye vits i å si at ting er bevist, når de ikke er det!

 

Ja. dårlig valg av ord.. :D

"påstått" ville kansje truffet bedre. :yes:

(uninteresangt)

Endret av The Norwegian Pikie
Lenke til kommentar
er ikke helvete en myte ? vel, ingen har vært der, men mange snakker om det, at man skal brenne i all evig tid og slikt.

Ikke egentlig, det står ingenting i Bibelen om å brenne :tease: .

Bibelen?

Jaaaaaa Bibelen, er det et annet hopløst blindt argument du har lyst til å tilføre kanskje.

Lenke til kommentar
er ikke helvete en myte ? vel, ingen har vært der, men mange snakker om det, at man skal brenne i all evig tid og slikt.

Ikke egentlig, det står ingenting i Bibelen om å brenne :tease: .

Bibelen?

Jaaaaaa Bibelen, er det et annet hopløst blindt argument du har lyst til å tilføre kanskje.

må det ha stått i bibelen, da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...