consilium Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Tenkt å ta klippemaskina her hjemme og ta vekk det meste, spare omtrent et par centimeter...noen som har gjort det samme? Tenkte å få noen tips så jeg ikke driter meg helt ut foran skoleavslutninga Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Det er da bare til og starte klippemaskinen og klyppe det vekk Klipp det helt vekk, så får du vertfall oppmerksomheten på skoleavsluttninga Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Lurt å ha et speil foran og et speil bak, da får du full oversikt. Også burde du ha aviser e.l under bena mens du står og klipper deg Lenke til kommentar
consilium Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Hehe, greit. Da skal jeg prøve det i morgen Lenke til kommentar
larseman Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) ikke bry deg om aviser og stress, det er jo bare å ha støvsugeren klar når du er ferdig...det er ingen heksekunst og klippe seg selv edit: skriveleifer Endret 19. juni 2005 av larseman Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 19. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2005 Om du ikke skal raske vekk alt er det ikke så lurt å klippe seg selv... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Om du ikke skal raske vekk alt er det ikke så lurt å klippe seg selv... Jeg klarte helt fint å rake på sidene av hanekammen jeg hadde for et par år tilbake. Dette ble gjort med maskin, før jeg brukte høvel etterpå. Lenke til kommentar
Phone Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Det beste å gjøre hvis man skal klippe seg selv, er å klippe det helt likt over hele. Ikke noe avanserte greier. Har gjort det selv flere ganger, og det funket fint. Good luck. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 klipper meg selv med maskin, og har gjort det siden skoletida. er ikke noe problem, så lenge du har noen som kan seover for deg, ellers kan ud være så uheldig at det blir ugjevnt, eller at du har noen tuster på hode. det ser ikke kjempe smart ut. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Skal klippe jevnt over hele hodet ja. Får få med meg søstra mi til å se over resultatet, hehe. Takker for alle tips, skal gi dere tilbakemelding når jeg får gjort det. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Sikt på håret. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Sett en potte med en sprekk i over huet og bruk en saks. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Bilder før og etter, takk! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 Gjorde det samme ca to uker før konfirmasjonen min. Ble noget kortere enn jeg hadde trodd. Min mor ville ikke ta konfirmasjonsbilder før utpå sensommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå