wil Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 shut the fuck up var jo en veldig så fin settning da. har intrykk av at de fleste fjortiser sier slike ting når de leser/ ikke liker. men tilbake til topicen. Bertine er helt grei, men jeg liker ikke musikken. men greit å ikke bli hudfletta av den grunn. det må jo være kjempe greier at ikke alle liker det samme. tenk hvor kjedelig verden hadde blitt da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Ikke flere "morsomme bilder" har intrykk av at de fleste fjortiser sier slike ting når de leser/ ikke liker det er lenge siden jeg var "fjortis" så det vet jeg ikke noe om derimot forsterker bildet et poeng, og det er det som er miningen edit: det er greit nok det du sier, men om du liker metal eller ikke har nada med denne tråden å gjøre. Endret 22. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er det vits i å pirke på moderatorene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå