Gå til innhold

Hva syns dere om Bertine Zetlitz?

SirAnderz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:sick: fake your beauty :!:

Styggeste sang jeg har hørt...

Min mening da

Også liker jeg metallica :innocent: Men hører på mye forskjellig musikk, er ikke av den typen som bare hører på metal

Edit: Jeg skriver ikke fjortis bakemesterharepus :!:

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Det finnes ikke én eneste tråd i musikk-kategorien hvor det ikke er minst 1 side med krangling fra anth og headcleaver sin side. You guys know how to push eachothers buttons. :!: Men seriøst, det går an å styre seg, men det går óg an å holde kommentarene sine for seg selv.

Lenke til kommentar
uansett hvor mye dere vrir det, så blir det feil det dere sier. for alle som liker maiden eller metallica er ikke slik anth skriver. altså blir det ikke riktig det han sier.

Tviler på at han mente absolutt alle(i så fall så er jeg uenig), men tendensen er det helt klart. Egentlig ikke bare Metallica og Maiden-fans, men metalfans generelt sett... :shrug:

Har egentlig aldri sjekket ut musikken hennes, men har hørt 'Fake Your Beaty', helt grei sang...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

hei. selv er jeg en hardbarka Metal fan som hører bare på metal. det som sikkert de fleste mener er satanist musikk. selv liker jeg ikke Bertine Zetlinz, men jeg respekterer folk som hører på henne ja. synes det er bra at folk skriver tekster selv. har hørt noen sanger av henne på tv og radio og likte det ikke må jeg si. blir for mye støy til meg :p seriøst :p. med det samme vi er inne på Bertine, heter det fake your beaty eller take your beaty?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...