Gå til innhold

Hva syns dere om Bertine Zetlitz?

SirAnderz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig med LarsP, og den tidligste musikken holdt mål. Rart med denne lynsjetendensen her på forumet mot Bertine.

Det er laga èn tråd med 5-6 poster, og du kaller det en "lynsjetendens her på forumet"?

Zetlitz er nevnt i verste du har hørt-tråden. Det var kanskje ikke så ille, men tendensen er der...

Endret av anth
Lenke til kommentar
Enig med LarsP, og den tidligste musikken holdt mål. Rart med denne lynsjetendensen her på forumet mot Bertine.

Det er laga èn tråd med 5-6 poster, og du kaller det en "lynsjetendens her på forumet"?

Zetlitz er nevnt i værste du har hørt-tråden. Det var kanskje ikke så ille, men tendensen er der...

Nåh, det finnes da artister som har fått atskillig verre medfart enn unge Zetlitz her inne da...

OT: Syns dama hadde fine tendenser i starten, men irriterende dårlig engelskuttale, og et veldig svakt øvre register (som hun insisterer på å bruke - MYE) har gjort meg likegyldig.

T'Weed

Lenke til kommentar
Typisk tendens fra Maiden og Metallica-fans...

nei? hvilke grunnlag hadde du for å si det?

han ene over innlegget ditt har "metallica" i signaturen, men thats it.

så det var en grenseløst dum komentar!

så til topic:

jeg har ikke noe mot bertine, av den enkle grunn at hun har fungert som et friskt pust innen norsk musikk. like it or not, hun har et eget image, og lager mer eller mindre unik musikk. jeg er ingen fan, men det finnes værre musikk enn bertine sin!

Lenke til kommentar
Off topic, headcleaver: De som kommer med slike utsagn har alltid Metallica eller Maiden i signaturen sin, og prater som regel aldri om annet enn nevnte band.

nei. jeg har sett en eller 2 brukere med maiden i signaturen, og ingen av de var i denne tråden. altså var det en grådig idiotisk uttale. uansett hvordan du vrir på det.

edit:

og om en eller to som skriver slike idiotiske utsagn liker maiden eller metallica, så betyr ikke det at alle gjør det. hva hadde du sagt om jeg skrev at "alle som hører på rush er dumme, fordi de kritiserer maiden og metallica", selv om dkanskje ikke du har gjort det? da blir du dømt uten skyld, og det er grådig irriterende

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

SirAnderz: Det var vel ikke tilfeldigvis Glopperock du var på? Jeg må si at jeg liker Bertine bedre enn WigWam, men jeg gikk på konserten for å se Gåte (noe som var litt skuff, grunnet dårlig lyd). Bertine lager helt, som Psilo sier, noe av det bedre som er laget de siste årene. Alt trenger ikke å være dårlig, selv om det selger godt. Det virker som menge her inne sitter med det bildet.

Lenke til kommentar
nei. jeg har sett en eller 2 brukere med maiden i signaturen, og ingen av de var i denne tråden. altså var det en grådig idiotisk uttale. uansett hvordan du vrir på det.

Vel, vet at det er fler enn 2 som har skrevet i denne tråden som er die hard fans av de overnevnte gruppene. Om de har det i signaturen er vel heller uviktig.

Jeg er enig med anth. (oj, bank i bordet!)

Lenke til kommentar
uansett hvor mye dere vrir det, så blir det feil det dere sier. for alle som liker maiden eller metallica er ikke slik anth skriver. altså blir det ikke riktig det han sier.

*host* dere *hark*

Du må da skjønne at anth setter det en smule på spissen. Det er for å få frem et poeng. Men, men - dette kan vi diskutere i Backstage eller lignende tråder.

Lenke til kommentar
SirAnderz: Det var vel ikke tilfeldigvis Glopperock du var på? Jeg må si at jeg liker Bertine bedre enn WigWam, men jeg gikk på konserten for å se Gåte (noe som var litt skuff, grunnet dårlig lyd). Bertine lager helt, som Psilo sier, noe av det bedre som er laget de siste årene. Alt trenger ikke å være dårlig, selv om det selger godt. Det virker som menge her inne sitter med det bildet.

Jo var der jeg var.. Må si at det var Gåte som var høydepunktet ja... Syns det var bra lyd jeg.. Brukte for det meste ørepropper egentlig, har ikke lyst å skade hørselen min :love::no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...