JR Ewing Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 "Bobbie's running naked through the woods again.. You know you're here just to adore me, yeah don't you know you're here just to adore meyeah" Takler den sangen jeg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Om det skal på liv og død være pop på platespilleren hos noen så er det bertine jeg holder ut. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Enig med LarsP, og den tidligste musikken holdt mål. Rart med denne lynsjetendensen her på forumet mot Bertine. Det er laga èn tråd med 5-6 poster, og du kaller det en "lynsjetendens her på forumet"? Zetlitz er nevnt i verste du har hørt-tråden. Det var kanskje ikke så ille, men tendensen er der... Endret 20. juni 2005 av anth Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Enig med LarsP, og den tidligste musikken holdt mål. Rart med denne lynsjetendensen her på forumet mot Bertine. Det er laga èn tråd med 5-6 poster, og du kaller det en "lynsjetendens her på forumet"? Zetlitz er nevnt i værste du har hørt-tråden. Det var kanskje ikke så ille, men tendensen er der... Nåh, det finnes da artister som har fått atskillig verre medfart enn unge Zetlitz her inne da... OT: Syns dama hadde fine tendenser i starten, men irriterende dårlig engelskuttale, og et veldig svakt øvre register (som hun insisterer på å bruke - MYE) har gjort meg likegyldig. T'Weed Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 I mine ører er hun en reindyrket studiomusiker i den forstand at hun ikke klarer og levere sakene live. Det gjør at jeg ikke er begeistret for damen Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg synes hune rett og slett ser ut som en hor....hark....Fise fin! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har alltid likt Bertine! Fin musikk. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Jeg synes hun er flink, det er mange kule "sounder" i sangene, ganske spesiell musikk og.. PS: Det skrives Bertine Zetlitz! Endret 20. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har alltid likt Bertine! Fin musikk. Hun har endel gode sanger synes jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Typisk tendens fra Maiden og Metallica-fans... nei? hvilke grunnlag hadde du for å si det? han ene over innlegget ditt har "metallica" i signaturen, men thats it. så det var en grenseløst dum komentar! så til topic: jeg har ikke noe mot bertine, av den enkle grunn at hun har fungert som et friskt pust innen norsk musikk. like it or not, hun har et eget image, og lager mer eller mindre unik musikk. jeg er ingen fan, men det finnes værre musikk enn bertine sin! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Off topic, headcleaver: De som kommer med slike utsagn har alltid Metallica eller Maiden i signaturen sin, og prater som regel aldri om annet enn nevnte band. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Off topic, headcleaver: De som kommer med slike utsagn har alltid Metallica eller Maiden i signaturen sin, og prater som regel aldri om annet enn nevnte band. nei. jeg har sett en eller 2 brukere med maiden i signaturen, og ingen av de var i denne tråden. altså var det en grådig idiotisk uttale. uansett hvordan du vrir på det. edit: og om en eller to som skriver slike idiotiske utsagn liker maiden eller metallica, så betyr ikke det at alle gjør det. hva hadde du sagt om jeg skrev at "alle som hører på rush er dumme, fordi de kritiserer maiden og metallica", selv om dkanskje ikke du har gjort det? da blir du dømt uten skyld, og det er grådig irriterende Endret 20. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 SirAnderz: Det var vel ikke tilfeldigvis Glopperock du var på? Jeg må si at jeg liker Bertine bedre enn WigWam, men jeg gikk på konserten for å se Gåte (noe som var litt skuff, grunnet dårlig lyd). Bertine lager helt, som Psilo sier, noe av det bedre som er laget de siste årene. Alt trenger ikke å være dårlig, selv om det selger godt. Det virker som menge her inne sitter med det bildet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 nei. jeg har sett en eller 2 brukere med maiden i signaturen, og ingen av de var i denne tråden. altså var det en grådig idiotisk uttale. uansett hvordan du vrir på det. Vel, vet at det er fler enn 2 som har skrevet i denne tråden som er die hard fans av de overnevnte gruppene. Om de har det i signaturen er vel heller uviktig. Jeg er enig med anth. (oj, bank i bordet!) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 uansett hvor mye dere vrir det, så blir det feil det dere sier. for alle som liker maiden eller metallica er ikke slik anth skriver. altså blir det ikke riktig det han sier. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 uansett hvor mye dere vrir det, så blir det feil det dere sier. for alle som liker maiden eller metallica er ikke slik anth skriver. altså blir det ikke riktig det han sier. *host* dere *hark* Du må da skjønne at anth setter det en smule på spissen. Det er for å få frem et poeng. Men, men - dette kan vi diskutere i Backstage eller lignende tråder. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Bertine Zetlitz liker jeg ikke. Har ikke sans for etterligning av 80-talls synthpop sunget av en robotfrøken. Likte henne litt bedre da hun sang adore me, men etter sweet injection mistet jeg sansen for henne. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 SirAnderz: Det var vel ikke tilfeldigvis Glopperock du var på? Jeg må si at jeg liker Bertine bedre enn WigWam, men jeg gikk på konserten for å se Gåte (noe som var litt skuff, grunnet dårlig lyd). Bertine lager helt, som Psilo sier, noe av det bedre som er laget de siste årene. Alt trenger ikke å være dårlig, selv om det selger godt. Det virker som menge her inne sitter med det bildet. Jo var der jeg var.. Må si at det var Gåte som var høydepunktet ja... Syns det var bra lyd jeg.. Brukte for det meste ørepropper egentlig, har ikke lyst å skade hørselen min Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Trådstarter: Please skift til riktig navn. Det skrives Zetlitz.. Irriterer meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå