Gå til innhold

Hva syns dere om Bertine Zetlitz?

SirAnderz

Anbefalte innlegg

Jeg søkte og fann ingen tråder om dette så da prøver jeg..

Var på en konsert her om dagen, både Gåte, Bertine og Wig Wam... Det er så dårlig ass.. Skjønner ikke det... Dama er også dritstygg attpåtil... Står der og synger "fake your beauty" eller noe sånt.. Syns hun burde gjøre det selv jeg...

Og... Nei jeg har nesten ikke ord for hva jeg skal si - syns bare det er så usmakelig dårlig.. Noen andre som "know the feeling" eller? :p

Endret av SirAnderz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kommer an på hvor allsidig man er. Det er ikke alle som låser seg til en bestemt sjanger eller et bestemt band. Typisk tendens fra Maiden og Metallica-fans...

ooooh, nå beveger du deg på farlig område. Snart kommer hele bunten og angriper deg. Selv om jeg ser hvor du vil hen så ville jeg nok ha travet litt mer stille i korridorene. :p

Lenke til kommentar

Bertine Zetlits lager utrolig stygg musikk. Intet mindre, intet mere. Om ikke det var nok, så ser dama ut som ei ugle. Kan forresten ikke fordra den derre "Fake Your Beauty". Hun har også en kjempe irriterende sang som går sånn "ah-ah-ah-ah" hele tiden.

Edit: Leif

Endret av lord_vivec9
Lenke til kommentar

Bertine kan man enten like eller hate. Jeg respekterer henne som musiker fordi hun har en egen stil. Så vidt jeg vet skriver hun tekstene selv, og det står det respekt av!

Jeg kan ikke si hun har vært heldig med alle sangene, og jeg er ikke akkurat typen som hører på slik musikk, men når jeg kommer over en sang synes jeg ofte det er greit.

Med andre ord; hun er OK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...