SirAnderz Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Jeg søkte og fann ingen tråder om dette så da prøver jeg.. Var på en konsert her om dagen, både Gåte, Bertine og Wig Wam... Det er så dårlig ass.. Skjønner ikke det... Dama er også dritstygg attpåtil... Står der og synger "fake your beauty" eller noe sånt.. Syns hun burde gjøre det selv jeg... Og... Nei jeg har nesten ikke ord for hva jeg skal si - syns bare det er så usmakelig dårlig.. Noen andre som "know the feeling" eller? Endret 20. juni 2005 av SirAnderz Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 ikke min musikksmak OVERHODET.. men ja, det er dårlig Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Liker a jeg. Musikken er drit bra. Dessuten er hun naboen min Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Syns ho har helt grei musikk jeg Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Liker a jeg. Musikken er drit bra. Dessuten er hun naboen min Du hadde vært en knupp viss du hadde stikki bort å drept henne Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Plagsom musikk. spesiellt den ah ah ah ah sangen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Vel, kan hverken si at jeg hater eller elsker henne. Når det kommer til utseendet så må jeg si at hun har funnet sin egen stil og den liker jeg. Hun ser bra ut. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Enig med LarsP, og den tidligste musikken holdt mål. Rart med denne lynsjetendensen her på forumet mot Bertine. Endret 19. juni 2005 av anth Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Musikken som hun lager er søppel Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det kommer an på hvor allsidig man er. Det er ikke alle som låser seg til en bestemt sjanger eller et bestemt band. Typisk tendens fra Maiden og Metallica-fans... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Enig med LarsP, og den tidligste musikken holdt mål. Rart med denne lynsjetendensen her på forumet mot Bertine. Det er laga èn tråd med 5-6 poster, og du kaller det en "lynsjetendens her på forumet"? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Det kommer an på hvor allsidig man er. Det er ikke alle som låser seg til en bestemt sjanger eller et bestemt band. Typisk tendens fra Maiden og Metallica-fans... ooooh, nå beveger du deg på farlig område. Snart kommer hele bunten og angriper deg. Selv om jeg ser hvor du vil hen så ville jeg nok ha travet litt mer stille i korridorene. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Bertine Zetlits lager utrolig stygg musikk. Intet mindre, intet mere. Om ikke det var nok, så ser dama ut som ei ugle. Kan forresten ikke fordra den derre "Fake Your Beauty". Hun har også en kjempe irriterende sang som går sånn "ah-ah-ah-ah" hele tiden. Edit: Leif Endret 19. juni 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Jeg elsker bertine zetlits. Synes hun har noen skikkelige catchy låter smile2.gif Gode sanger på diskotek.Bra til å svnge dansefoten Endret 19. juni 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Bertine kan man enten like eller hate. Jeg respekterer henne som musiker fordi hun har en egen stil. Så vidt jeg vet skriver hun tekstene selv, og det står det respekt av! Jeg kan ikke si hun har vært heldig med alle sangene, og jeg er ikke akkurat typen som hører på slik musikk, men når jeg kommer over en sang synes jeg ofte det er greit. Med andre ord; hun er OK Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Er ikke akkurat begeistret for dama, men musikken kan funke av og til. bare av og til da! edit: mangla jaggu en bokstav der... Endret 19. juni 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Noe av det bedre som er lansert av norsk musikk i de senere årene. Ser dog ikke helt hvorfor utseende skal noe å si i denne saken. Jeg vil ikke si at James Hetfield (og andre metal-tryner) er noe fruktfat, akkurat. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Av dei som har prøvd er det ingen som har klart å skrive navne hennar riktig. (Bertine Zetlitz) Har ingenting i mot ho og musikken ho lagar, men eg gidd ikkje høyre på det heller. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Ser dog ikke helt hvorfor utseende skal noe å si i denne saken. Jeg vil ikke si at James Hetfield (og andre metal-tryner) er noe fruktfat, akkurat. Poeng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå