SknarTiT Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 enkelte spill, uansett om de ligger på hd eller dvd sender meg tilbake til evolutionX dashen før spillet får begynt å loade, samme med avalaunch har xbox v1.0 med Aladdin EXTREME Modchip bruker orginal hd har lagt inn alt på nytt flere ganger uten at det har hjulpet begynner å bli plagsomt noen som hvet hva feilen kan være spillene er orginale og jeg har lagt dem inn på pcen pga snart ødelagte plater fungerer fint når orginal disc brukes Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Har du prøvd å stille klokka? Dersom den er helt feil skjer gjerne det der. Jeg tror ikke dette gjelder de absolutt nyeste Xecuter2 biosene, men jeg skal ikke uttale meg for sikkert Lenke til kommentar
SknarTiT Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 hehe det var faktisk en av de første tingene jeg prøvde uten helt å vite hvorfor..... Hvis jeg brenner spillet på en DVDrw plate og restarter xboxen med platen i ca 3-5 ganger så starter spillet. merkelige saker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå