Lucas Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Driver på å skal installere 64 Bit windows XP, og trenger da driverne i 64-bit ! Asus K8V SE Deluxe Asus sin side er tydeligvis nede, så om noen her vet om en annen side jeg finner driverne jeg trenger, så setter jeg pris på en link ! Endret 20. juni 2005 av Lucas Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Har nå fått drivere, men er over ett annet problem ! Jeg har 4 Sata disker, hvor den ene er raptor som skal være OS disken, denne er koblet til promis kontrolleren, og under XP installasjonen er "ikke harddisken koblet til" Og jeg vil ikke kjøre raid, men er jeg nødt til det ? evt. hvordan klarer jeg det uten å kjøre i raid ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Har du driverne til promise-kontrolleren (64 bit) så skal det ikke være noe problem. Flytter denne til windoewsforumet jeg, da det ikke er relatert til disken, men drivere Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) takk takk, nA har jeg ett problem, jeg flyttet OS disken over til VIA kontrolleren, og nA trenger jeg driverne til promis kontrolleren for A kunne finne de 2 andre diskene, jeg trenger altsA 64/Bit versionen ! (SATA) beklager rar skrive mAte, tastaturet er satt pA amerikansk Endret 20. juni 2005 av Lucas Lenke til kommentar
tukols Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 http://www.amd.com/us-en/Processors/Develo...l?redir=IEGFC07 Driverne kommer alfabetisk. Promise er med på listen. Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå