Crazymonkey Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Lurer berre på om denne operativsystem pakken er eit vanlig pakke med Home Edition eller er det berre ei oppgradering. Koster jo bare 825kr! Der er mange andre Windows opperativsystem som koster opp mot 2000-3000 kr, skal det koste så masse for et ekte da? Vil berre vite om det e nokk å kjøpe den pakken på linken eller om ei må betale 2000 for et!!!??? Ka he du? Plees svar Endret 19. juni 2005 av Crazymonkey Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ja, det er en ekte Windows XP, men den må kjøpes sammen med annen hardware - f.eks. en minnebrikke. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 at det er en OEM-versjon vil si at det er en fullversjon som bare kan selges vet at man samtidig kjøper en komponent som vil utgjøre en "stor" oppgradering av maskinen din, f.eks prosessor, harddisk, hovedkort direkte ifra første personen som skrev om den på komplett Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Ei he tenkt å kjøpe et Abit AS8 hovedkort og en intel pentium 3,2 prosessor. Kan ei kjøpe det da? Endret 19. juni 2005 av Crazymonkey Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 så det bil si om eg kjøper meg et nytt HK og ny prosessor, så kan eg få XP pro for så lite peng? sitte rno med XP hom ( fra en Packad bell maskin) har 4 stk master CD som er tillagd for Packard bell. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Ei he tenkt å kjøpe et Abit AS8 hovedkort og en intel pentium 3,2 prosessor. Kan ei kjøpe det da? Ja. så det bil si om eg kjøper meg et nytt HK og ny prosessor, så kan eg få XP pro for så lite peng? sitte rno med XP hom ( fra en Packad bell maskin) har 4 stk master CD som er tillagd for Packard bell. Ja. Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Eg har også en dell. Der kan du jo ikkje bruke cd-ane som er med, så ei må kjøpe nytt når ei skal ha nytt hovedkort Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Takk for alle svara da Var berre litt usikker fordi det var jo så stor prisforskjell mellom opperativsystema Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Takk for alle svara da Var berre litt usikker fordi det var jo så stor prisforskjell mellom opperativsystema Windows XP Home Edition, kroner 2.355,- Windows XP Home OEM, kroner 825,- + Western Digital 300 GB, kroner 1.290,- = 2115 kroner. Hva velger man? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Den "offisielle" grunnen til prisforskjellen er at ved ein fullversjon til 2300,- så er det MS sjølv som har all support mens ved OEM-versjoner så er det leverandøren av maskina som har supporten. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 MS sin support er jo på ett bunnivå uansett. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Netshop selger xp home oem til 750 Kr. Xp selges også billig i studentversjon (om du er student) og er da oppgraderingspakke hvor man må ha tilgang til en gammel windowsplate/versjon Til de som har amd 64 så har netshop kommet med første eksemplarene av x64 pro i oem utgave . Bestilte ett eksemplar i forrige uke med harddisk og innstallerte i helga. Endret 21. juni 2005 av Lugmeister Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Venter noen måneder før jeg installerer X64 igjen. Når drivere er og finne til diverse hardware som jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå