Gå til innhold

Brann 4-1 Rosenborg

mau5trap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flaks. RBK dominerte,men hadde uflaks.

RBK dominerte absolutt ikke, de hadde ballen en del men de klarte jo faen meg ikke å få den ballen i mål. Brann var klart best i første omgang og de var noen lunde like gode. Flaks er bare latterlig å si, det er aldri flaks å vinne 4-1!!!!!!

Hadde det blitt 2-1 kunne det vært litt flaks men de knuste de stygge trønderne 4-1!

SYND trøndere!

Det var drit gøy på stadion idag. Har bare opplevd en gøyere ting når det gjelder Brann og det var Cupfinalen, det var gøyere. Men dette var gøy nok!!!

Lenke til kommentar

Jaja, hyggelig at vi har en gjeng ydmyke fjortenåringer her. :)

Brann vant vel kampen fortjent, men resulatet reflekterer IKKE kampen sett under ett.

Håper bare Rosenborg og Per Roar ser hva som holder på å skjer og bestemmer seg for å ta et grep eller ti. =)

Lenke til kommentar

Haha! Første gang på X antall år at RBK ikke dominerer ligaen, med en gang kommer alle og sier at de suger..

Jeg satt med noen kompiser (RBK-supportere) og så kampen. Jeg heiet på Brann (Sang Brann-sangen, m.m) bare for å irritere dem! Var såvidt jeg ikke fikk juling da de to siste målene kom, gitt..

Lenke til kommentar

Det var klasseforskjell mellom RBK og Brann... men det beste laget tapte.

Var på stadion. Har aldri sett et lag i tippeligaen dominere spillet så mye som det rosenborg gjorde, gjennom hele kampen.

Så synd at de ble kontret i senk av Brann spillere som baserte seg på skitne triks og å ødelegge spillet! (Btw, de rundt meg (brann-supportere) var veldig frustrerte og mente RBK hadde lekestue gjennom hele kampen).

Nesj, bare vent til etter sommerpausen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...