blablabla21 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 MSN er det bare å glemme, kommer aldri til å skje... Yahoo og ICQ har vel et par veldig gamle klienter til Linux som neppe har støtte for webcam... vet Skype har fått et plug-in som gir det støtte for webcam, har ikke sett det, og vet ikke om det er til windows eller linux, finner heller ikke noe plug-inn til Gaim heller... Noen som har noen ideer?Må vel være en chatteklient som har webcamstøtte i Linux? Lenke til kommentar
olear Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Pr.dags dato så tror jeg ikke det finnes noen gode IM med webcam støtte til Linux. Det finnes en fork av Gaim som heter Gaim-VV, men hvor bra den er vet jeg ikke. http://gaim-vv.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Finnes vel en Jabber-klient som har støtte for webcam? Vet ikke navnet dog. Lenke til kommentar
blablabla21 Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 arg gnome og kde burde klart å lagt til en verson de har laget selv med den lange listen over kompitable klienter med støtte for webcam, selv om det kun betyr at begge må ha linux er det iallefall en start Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 aMSN CVS skal visst ha webcam-støtte. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Finnes i alle fall flere IP-telefoni-klienter som har det. Gnomemeeting kanskje? Tror mythtv også har en. Lenke til kommentar
blablabla21 Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Finnes i alle fall flere IP-telefoni-klienter som har det.Gnomemeeting kanskje? Tror mythtv også har en. ser ut til at gnomemeetings har det, og at de også har en pakke til windows:) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Mercury har vist det. Om det bare er til windows, eller om det fungerer på linux også vet jeg ikke. Også er den ufri:S Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Den nye versjonen av aMSN skal ha webcamstøtte. Tror det er mulig å laste ned CVS nå. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Den nye versjonen av aMSN skal ha webcamstøtte. Tror det er mulig å laste ned CVS nå. Berre for å verifisere dette... - Så det *er* MSN-vevkamerastønad no. Vår kjente og kjære landsmann (og Stavanger-gut, nett no iallfall! Han bur på Tasta) har klårt reverse-engineera den vonde protokollen! Kudos! Forstår ikkje korleis han klårar det. Men likevel; det fungerer altså no... Last ned aMSN CVS. :] Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Den nye versjonen av aMSN skal ha webcamstøtte. Tror det er mulig å laste ned CVS nå. Berre for å verifisere dette... - Så det *er* MSN-vevkamerastønad no. Vår kjente og kjære landsmann (og Stavanger-gut, nett no iallfall! Han bur på Tasta) har klårt reverse-engineera den vonde protokollen! Kudos! Forstår ikkje korleis han klårar det. Men likevel; det fungerer altså no... Last ned aMSN CVS. :] Kult. Satsar på at det kjem i GAIM snart Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Sikkert en evighet til det kommer til mitt kjære Kopete. De er så underbemannet, stakkar. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 *Skamme seg* KDE-utvikling virker som et helvetes (beklager uttrykket, men det er virkelig det mest passende ordet her) eple å bite over for å komme igang. Men jeg klager definitivt ikke over Kopete og resten av KDE-utviklernes innsats! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå