Runar Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har tenkt å bygge en liten pc (som skal brukes som server) inne i skruvebordsskuffen min. Dimensjoner: lengde * bredde * høyde: 28 cm * 38,2 cm * 11,5 cm/7,5 cm Noen som har tips til hvordan jeg skal feste hardware som hovedkort til skuffen? Bunnplaten er ganskje tynn så jeg veit ikke om den tåler så mange skruer. ---- Atm har jeg bare skisse fra SketchUp siden jeg ikke har målene på hardwaren enda, men bilder kommer. skuffen Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Kan bli bra detta! EDIT: Første innlegg... Endret 19. juni 2005 av Sponx Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Vil det ikke være enklere, og mer praktisk og bare lage en boks som passer akkurat inn i skuffen? Da slipper du å ødelegge skuffen, samt enklere hvis maskinen skal stå en annen plass engang. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvordan blir kjølingen i den? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Hm, god ide, men da blir det vel enda større avstand mellom utveggen av skuffen og kontaktene som skjerm og strøm, hvis du skjønner hva jeg mener. Også blir det vel enda mindre plass til hovedkortet, og det var jo ikke veldig stor plass fra før, med mindre jeg kjøper mini-atx (right?) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Hvordan blir kjølingen i den? Tenker på et smart system som jeg vil fortelle om når det er ferdig utviklet...Men tips er velkomne Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 hvilke retning skal alt ligge? skjermkort ol. stikk ut på baksiden? Personelig tror eg dette bare blir rot, siden det ikke er så stor plass i den skuffen, og du skal putte inn PSU, HK, HDD osv. og ting tar plass. gjør heller som "moltrez" skreiv i en post pver. masse bedre, men då blir jo plassn redusert. bygg deg heller et kabinett og sett ved siden av skrivepulten. mye bedre forslag. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Har gjort dette hos en kamerat og det blir nok plass. Det gjelder bare å se hvor stor plass ting tar før man kjøper det. Hvis jeg gjør som "moltrez" skreiv, blir det jo bare enda mindre plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå