Nytelse Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg trenger et lite trådløst tastatur til å ha i båten til en PC/kartplotter. jeg trenger bare de vanlige 84 tastene, dvs ikke det numeriske lengst til høyre.. Trenger heller ikke piltaster... Noen som vet hvor jeg kan finne noe slikt?? Nytelse Lenke til kommentar
BKB Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Den er værre. Får jo tak i Bluetooth tastatur som er ment til pda og mobiler selvfølgelig, men det blir jo jævla dyrt. HER er en variant. Lenke til kommentar
Nytelse Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Egentlig greit. Båten har kostet meg en haug med penger allikevel, så jeg kamuflerer det glatt for fruen som f.eks sparkel eller lakk :-) Da trenger jeg en ps/2 til bluetooth? Ellers fant jeg denne: Lite tastatur Takk for hjelpen, hadde ikke tenkt p[ noe til PDA kunne passe til PC >/( Nytelse Lenke til kommentar
BKB Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 det tastaturet har jo USB kabel da, kan bli komplisert hvis du skal flytte mye på deg, men funker jo. Trenger bare en bluetooth adapter med litt god rekkevidde hvis du skal bruke bluetooth tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå