Skrollan Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 skal bruke psuen min til å teste ting og tang på et kabinett jeg skal bygge og lurte på vilke ledere på en 20 pins kontakt som skal kobles for å få den til og fungere slik??? Skrollan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) det er to pinner som må kortsluttes, det er "power ok" og jord, hvis det er en atx strømforsyning etter hva jeg mener og huske så er det blå ledning som skal kortsluttes med en svart ledning (samma hvilken), men jeg er ikke sikker så prøv og søke etter det. EDIT: fant en link som kansje hjelper litt mer link håper det hjelper... Endret 19. juni 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 det er meget enkelt.. du kan også kjøpe en slik fra microplex! hadde en side der det var nøye forklart med bilde og slikt om hvilken man skulle kortslutte.. men husker ikke linken noen psu'er må ha litt motstand for å starte.. så vist den ikke starter så prøv å plugge på en hdd eller noe slik Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg har gjort dette veldig ofte med ATX PSUer, jeg kortslutter bare den grønne ledningen til en av de svarte. Alle svarte ledninger er jord så det er det samme. Dette funker som pokker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå