Raastadboy Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei.... Jeg har kjøpt meg nytt hovedkort og cpu og skjermkort... Asus A8N-SLI, nForce4 SLI,Socket-939 ATX,S-ATA, GbLAN,Firewire,DDR, PCI-Ex16 Amd 64 3000+ venice kjerne XFX 6600GT PCI E Feilen er at vis jeg bruker min ram så får jeg bluescreen hele tia... Og kameraten min og jeg har samma ram og vis jeg bruker hans ram så får jeg ikke bluescreen. Vi begge har: OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 PC-3200 2x512MB (2-2-2-5) 400Mhz E.L. Men vis han kameraten min bruker min ram får ikke han bluescreen.. Så da lurer jeg på hva som kan være feil med mine ram da???? Mvh Henrik Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvis RAMen er identisk, så er det feil med dine brikker. Send brikkene tilbake til butikken. Lenke til kommentar
Raastadboy Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 ja men han kameraten min får ikke bluescreen med mine brikker da... bare jeg som får det... men jeg tar og ringer til netshop jeg,,,, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå