nree Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Hei... har lenge undret på di merkelige tingene man kan finne i free lokk funksjonen og for lenge siden fant jeg denne byen (vedlagdt bilde) langdt uti grafikken i de_dust2.. Noen som vet hvorfor di lager sånne ting... EDIT: Du kan så vidt skimte de_dust2 helt oppe til høyre... Endret 19. juni 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) -- Unødvendig kommentar slettet av moderator -- Endret 20. juni 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Spiller de bare 4 fun... Spiller 1.6 til vanligdt.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Istedenfor å bruke tida si på sånt tull skulle de brukt tida si på å oppdatere alt som er galt i cs 1.6! Det er jo faktisk verdens mest (?) populære "first person shooter" spill! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 er slike byer på de fleste kartene. På aztec er det under kartet, på office må du laaaangt opp i skyene Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 er slike byer på de fleste kartene. På aztec er det under kartet, på office må du laaaangt opp i skyene Jeg har også sett slike på di fleste mapa... At di gidder! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 De har de byene som bakgrunner. Som et malerisett på en gammel 50talls film. Slik at den stakkers maskinen din ikke trenger å rendre alt i real time. Source forevah Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 De har de byene som bakgrunner. Som et malerisett på en gammel 50talls film. Slik at den stakkers maskinen din ikke trenger å rendre alt i real time. Source forevah Helt riktig, det er gjort for en grunn. så DU skal få en bedre flyt i spillet. de som sier at css er så dritt dårlig, de har ikke peil. det er sånn det burde vere mye mer realistisk. spilt sc i mange år. men mår css kom. var valget såre enkelt, bedre gamplay, mer realistisk, og min favoritt, du kan ikke skyte igjennom TYKKE TYKKE vegger Sephiroth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå