Gå til innhold

mx518. bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MX 518 er litt lengre en 510, har selv 2 stk 510 så jeg kan vel fortelle det jeg vet om de siden 510 og 518 er nesten helt lik. Reaksjonen er perfekt, er behagelig å holde, så lenge du ikke begynner å konsentrere deg om den hånden, siden da begynner bare lillefingeren å sope langs musematten, merkelig nok, ellers er det ikke stort å si om musen, er veldig god, angrer absolutt ikke på kjøpet av 510'ene mine

Lenke til kommentar

MX518 er så godt som 100% identisk til MX500 (og da antagelig MX510 også) når man ser på det mekaniske, det er kun sensoren som er forbedret og et par av knappene har blitt gjort om til sens-justering. Har demontert begge, og man kan fint bytte ut deler mellom dem. Kan ikke skjønne annet enn at MX510 må være mekanisk lik 500/518.

Synes den glatte overflaten på MX518 blir litt klam og glatt i forhold til den mer ru på MX500, så jeg byttet liksågodt om toppen på dem (ja, alle mekaniske deler kan byttes mellom disse to). Så nå har jeg en mindere "svett" 518 enn de fleste andre :D

Lenke til kommentar

Super mus! Blir ikke særlig svett i hånden av den heller, men den krerver litt tilvenning (tar maks noen timer ;) )

Noen som ikke liker å holde i den, siden du ser bulkene, men du kan ikke kjenne dem, dette er noe av det du må venne deg til. (f.eks: En i klassen kom til meg, skulle ikke ha musa siden de bulkene var der, etter noen minutter med CS:S var meningen en annen)

Anbefales skikkelig god å holde i!

EDIT: Knappen på toppen kommer du til å glemme noen ganger, og den kan være vanskelig å treffe, men det kommer med "trening" det også :thumbup:

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...