karinaas Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Designer TV-er Hannspree designer TV-er i alle former og fasonger. Hva med en TV formet som en tegneseriefigur eller en krabbe for å sette et mer personlig preg på rommet ditt? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 HAHA! :!: Genialt! Hadde jo vært litt stilig med en TV formet som.. formet som... en forsterker eller noe :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Men da kommer spørsmålet. Hva har dette med mobiler å gjøre? Lenke til kommentar
robot Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Haha. jeg ler så jeg nesten datt av stolen når jeg leste det. Hva blir det neste? For dette var morsomt . Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Men da kommer spørsmålet. Hva har dette med mobiler å gjøre? Amobil dekker litt om duppeditter også. ___________________________________________________ Synes det der rett og slett var utrolig...Unyttig... Men men, alle har forskjellige behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg