athlon 3000+ Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hei.. Jeg har et MSI KT4Av HK. Jeg lurer på om det er noen her som vet om et prog jeg kan stille ned vifte RPM'en for jeg syntes det er litt for mye støy. Min vifte ligger no på 4530RPM og cpu er 41 Grader, (Amd Athlon xp 3000+) Takker på forhond.. MVH René (Athlon 3000+) Lenke til kommentar
athlon 3000+ Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Hei. Eg må desverre si at det var ikke noe hjelp den går like fort rundt enda. Er det noen andre forslag til program jeg kan bruke??? MVH René Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Um, Speedfan bruker jeg, kanskje samme som Göncz nevte Du kan sikkert gå inn i biosen å endre spenning til vifte. Alternativet er å kjøpe viftekontroller. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Um, Speedfan bruker jeg, kanskje samme som Göncz nevte Du kan sikkert gå inn i biosen å endre spenning til vifte.Alternativet er å kjøpe viftekontroller. CPU-vifte kobla på viftestyring høres ikke ekstremt praktisk ut. Eller er jeg alene om den meningen? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Du kan bruke msi's eget program som heter corecenter. Last det ned fra : www.msi.com.tw Link til download : http://www.msi.com.tw/program/support/soft...list.php?kind=1 Endret 24. juni 2005 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå